NY! Terminliste for desember 2010

11. desember

Jeg har fått nytt nick. Kan du endre det Mamii 25? :) Mitt gamle var ( Vibeke85), mitt nye er "Stavangerbaby". Har termin 12 desember.. takk :)

ORIGINAL: Stavangerbaby

Jeg har fått nytt nick. Kan du endre det Mamii 25? :) Mitt gamle var ( Vibeke85), mitt nye er "Stavangerbaby". Har termin 12 desember.. takk :)

Done! [:D]

Termin 22. desember! [:)]

så gøy..er jo noen med termin hver eneste dag hele desember så langt..om jeg kommer hit har jeg termin ca 24 des.[:)]

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

så gøy..er jo noen med termin hver eneste dag hele desember så langt..om jeg kommer hit har jeg termin ca 24 des.[:)]

Hvorfor tar du ikke test? Er du ikke "over tida"?

Hei hei, jeg ønsker også å være med på listen.. ;) termin 2.desember, enn så lenge.. ;)

10 desember[:D]

Da har jeg oppdatert, sixxy89 og helmica89 skrevet på lista ;) Velkommen og gratulerer begge to

ORIGINAL: fjollefrua

ORIGINAL: fjollefrua

11. desember

Sletter du zalto og legger meg inn med nytt nick?

Done [:D]

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Foreløpig termin 24 desember [;)]

Da er du skrevet inn. Det blir vel en fin julegave ;)

ORIGINAL: Mamii 25

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Foreløpig termin 24 desember [;)]

Da er du skrevet inn. Det blir vel en fin julegave ;)

takk takk.- helt klart! kunne ikke bedt om en bedre gave [:D]

15 Desember her[:)]

ORIGINAL: Mamii 25

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

Hvorfor tar du ikke test? Er du ikke "over tida"?

hei..tester på ikm dagen jeg..er litt redd for å teste nå...tenk om testen blir neg. men er i grunn ganske så sikker nå på at kjærlighet spiren er nedi magen min...bare vet det liksom...er tom for tester å..men kjøper test i morgen...[:)]

Back
Topp