NY! Terminliste for desember 2010

Da har jeg 40 stk i terminlista, håper ikke jeg har glemt noen! :) Og har jeg det, så si fra, så skriver jeg inn :) Har sendt PM til Prikken, så da håper jeg det blir topptråd snart :)
 
6.desember [:)]
 
ORIGINAL: Nitho

6.desember [:)]

Oi, beklager, har jeg glemt å føre opp deg? samme dag som meg jo ;)
 
ORIGINAL: Girl85

setter du opp meg oxo? på 9 desember----

Done :D Var nettopp inne på en tråd der jeg så nicket ditt, og begynte å lure på når du hadde termindato :D Flott, velkommen! :D
 
ORIGINAL: Mamii 25

ORIGINAL: Girl85

setter du opp meg oxo? på 9 desember----

Done :D Var nettopp inne på en tråd der jeg så nicket ditt, og begynte å lure på når du hadde termindato :D Flott, velkommen! :D



takk[:D]
 
ORIGINAL: minime2010

15 desember viss eg har reknet rett [:)]

Da har jeg skrevet deg inn :D
 
Ser jeg var akkurat noen minutter for sent ute til å få bli med på desember listen... Den var lagt ut før jeg rakk å skrive meg på.. Fortsatt mulighet? [:)]
 
ORIGINAL: Lykke Lie

Ser jeg var akkurat noen minutter for sent ute til å få bli med på desember listen... Den var lagt ut før jeg rakk å skrive meg på.. Fortsatt mulighet? [:)]

Her er det bare å melde seg, så skriver jeg inn jeg vet du :)) Jeg bare oppdaterer den ettersom det kommer flere jeg. Er du gravid?? Så hyggelig, gratulerer!! :D nÅr har du termin, så skla jeg skrive deg inn? :D
 
Tusen takk! Ja, er gravid og har egenregnet termin dato foreløpig, 9. desember. Skal til legen imorgen [:D]
 
ORIGINAL: håperpå2010

11.desember

Da har jeg skrevet dere inn Lykke Lie og håperpå2010 [:D]
 
Back
Topp