Ny Terminliste for August spirene

Jeg ble også flyttet en hel uke tilbake på første Tidlige UL, men et par uker senere skulle graviditeten «bekreftes» av gyn, og da ble jeg satt frem en uke igjen :facepalm: så som du sier, det kommer mest sannsynlig nok til å forandre seg.. selv om man har mens å gå ut ifra, så betyr ikke det at man får eggløsning AKKURAT 14 dager etter mens. Man kan tro det(trust me,frem til jeg fant ut av min pcos diagnose så kunne jeg jo bare regne sånn) men selv om mens til mens kun er 28 dager kan man ha eggløsning i uke 3 og kun 7 dager lutealfase.. så man er jo aldri sikker :hilarious:
Joda, jeg vet at man ikke nødvendigvis har eggløsning akkurat 14 dager etter, ei heller ble befruktet akkurat på eggløsningsdagen.. Men 8 dager da, synes det var mye jeg! Men det forklarer hvorfor jeg ikke fikk positiv test selv hjemme da, og positiv hos legen 4 dager senere :rolleyes: Jaja, vi får bare vente å se hva oul sier! En uke fra eller til har ikke så mye å si i disse 40ish ukene:) hehe
 
Jeg må dessverre strykes fra listen (termin 30. august).
På ultralyd i går 7+4 ble det slått fast at det ikke var liv og neste steg blir da blødning, enten naturlig eller ved piller.
Lykke til alle sammen!
 
Flere som er 10 uker på vei, og er sultne eller fysen hele tiden?? :hilarious: Har lyst på alt hele tiden, men når jeg først spiser orker jeg lite... :anyone
 
På mandag skal jeg inn for å ta blodprøver på langtidsblodsukkeret og ta glukosetest. Kjenner jeg gruer meg.. tok det jo ved sist graviditet for snart 4 år siden. Sist viste det at jeg hadde sv.diabetes...Æsj...:sour:På mandag er jeg 11 uker på vei.❤️Og kvalmen ga seg heldigvis mer eller mindre i forrige uke. Slapp nesten unna med oppkast denne gangen også, med unntak av 2 ganger.. ❤️ Hipp hurra!!
men som sist massive hodepiner hver eneste dag omtrent, og ligamentsmerter fra H... :hungover: fikk hyggelig brev i posten i går da, skal inn på OUL den 20.mars ❤️ Hvordan har DU det så langt i svangerskapet?
 
På mandag skal jeg inn for å ta blodprøver på langtidsblodsukkeret og ta glukosetest. Kjenner jeg gruer meg.. tok det jo ved sist graviditet for snart 4 år siden. Sist viste det at jeg hadde sv.diabetes...Æsj...:sour:På mandag er jeg 11 uker på vei.❤️Og kvalmen ga seg heldigvis mer eller mindre i forrige uke. Slapp nesten unna med oppkast denne gangen også, med unntak av 2 ganger.. ❤️ Hipp hurra!!
men som sist massive hodepiner hver eneste dag omtrent, og ligamentsmerter fra H... :hungover: fikk hyggelig brev i posten i går da, skal inn på OUL den 20.mars ❤️ Hvordan har DU det så langt i svangerskapet?
Massive hodepiner som forsterker kvalmen hver dag, ekstremt trøtt, men sliter med å sove. Ellers jeg jeg 12 uker på mandag og gleder meg til dette går over :hilarious: har heldigvis ikke spydd enda :rolleyes:
 
På mandag skal jeg inn for å ta blodprøver på langtidsblodsukkeret og ta glukosetest. Kjenner jeg gruer meg.. tok det jo ved sist graviditet for snart 4 år siden. Sist viste det at jeg hadde sv.diabetes...Æsj...:sour:På mandag er jeg 11 uker på vei.❤️Og kvalmen ga seg heldigvis mer eller mindre i forrige uke. Slapp nesten unna med oppkast denne gangen også, med unntak av 2 ganger.. ❤️ Hipp hurra!!
men som sist massive hodepiner hver eneste dag omtrent, og ligamentsmerter fra H... :hungover: fikk hyggelig brev i posten i går da, skal inn på OUL den 20.mars ❤️ Hvordan har DU det så langt i svangerskapet?

Herlig at du skriver! Vil likevel oppfordre deg til å skrive i en «skravletråd» i steden for terminlista slik at flere kan svare uten å bruke denne tråden til det :D
 
Da forlater jeg August lista:sorry: Termin andre august, men lille Sneipen døde i uke 5. Var på TUL i dag og fikk bekreftet.
Håper på å komme tilbake i en av gruppene snart. Lykke til og gratulerer så mye med alle miraklene deres:Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp