Fitness
Forelsket i forumet
Jeg var til legen idag, og ble sykmeldt 100 % i 4 nye uker. Han sa også at jeg kunne forberede meg på å være det frem til jeg gikk ut i permisjon. Jeg kjenner jo på kroppen at det er det beste, selv om jeg synes det er veldig synd for jeg elsker jobben min. I den ideelle verden skulle man selvfølgelig klart alt, 100 % jobb og 100 % mor og husmor. Men jeg får gjøre det beste ut av det, og ikke irritere meg over ting jeg ikke kan styre.
Så nå idag har jeg kjøpt meg noen nye bøker, samt et fotoalbum der jeg skal lime inn bilder og minner fra bryllupet vårt sist sommer. Det har jeg nemlig ikke fått tid til enda... :-) Så da har jeg litt tidsfordriv. Synes tiden fremover nå virker fryktelig lang...! Jeg er absolutt ikke skapt for å være gravid. Tenk hvor mye fortere det hadde gått om man kunne jobbe i tillegg. Jeg misunner alle dere som er i stand til det!
God helg til alle sammen :-)
Så nå idag har jeg kjøpt meg noen nye bøker, samt et fotoalbum der jeg skal lime inn bilder og minner fra bryllupet vårt sist sommer. Det har jeg nemlig ikke fått tid til enda... :-) Så da har jeg litt tidsfordriv. Synes tiden fremover nå virker fryktelig lang...! Jeg er absolutt ikke skapt for å være gravid. Tenk hvor mye fortere det hadde gått om man kunne jobbe i tillegg. Jeg misunner alle dere som er i stand til det!
God helg til alle sammen :-)