Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lå fint på ryggen frem til fødsel sist svangerskap og kan enn så lenge sove på ryggen nå også. Heldigvis foretrekker jeg å aove på siden, gravid eller ei.Spennende lesning! Skjønner ikke hvordan de klarer å sove på ryggen en gang, jeg kveles av min egen overvekt ;p
Ja, slitt ekstremt de siste månedene. Våkner hele tiden, og sliter med å sovne igjen. Sover i snitt 4-5 timer hver natt. Blir helt utslitt av detÆæææ, uke 27... Etter at jeg begynte å tvinge meg selv til side soving (sover normalt på rygg)... Er nettene vanskelige. Våkner flere ganger, vrir og vender på meg. Hjernen min er også blitt VELDIG opptatt av å kjenne etter liv, så om jeg ikke umiddelbart kjenner noe, så blir jeg liggende våken til jeg kjenner noe. Også livredd for å liksom legge meg på babyen da, sånn oppå en fot eller hodet eller noe
I tillegg (bare for å få alt ut nå) har jeg vondt i tannkjøtt, som igjen lager hodepine om natten. Sov i rooooo og god naaaattt....
Noen andre som sliter med søvn for tiden?
Prøvd å sove med en hard pute mellom beina? Hjalp meg siste svangerskap ihvertfall når jeg hadde problem med bekken. Har heldigvis ikke hatt så mye av det ennå denne gangenUrk. Bekkenet mitt trives aller best med at jeg ligger på ryggen. I påska har jeg også hatt ei natt i hengekøye som var den beste natta søvn-og smertemessig på lang tid. I natt har jeg virkelig prøvd å sove på siden og våkner da veldig mye oftere og har store smerter i bekken når jeg rører på meg..
Ja, har bbhugme pute, uten den hadde jeg ikke hatt sjans i havet til å ligge på siden! Avlaster jo en del, men desverre ikke nok.Prøvd å sove med en hard pute mellom beina? Hjalp meg siste svangerskap ihvertfall når jeg hadde problem med bekken. Har heldigvis ikke hatt så mye av det ennå denne gangen
Får halsbrann og vondt uavhengig av hvilken side jeg ligger på, dessverre. Har prøvd begge deler
Yes, I dag har jeg vært våken siden kl 4.... Forstår ikke helt hvordan jeg skal fungere på jobb. Heldigvis 50% sykemeldt...Ja, slitt ekstremt de siste månedene. Våkner hele tiden, og sliter med å sovne igjen. Sover i snitt 4-5 timer hver natt. Blir helt utslitt av det![]()
Huff, føler sånn med deg! Blitt 40% sykemeldt nå jeg også. Presset meg de siste to månedene med vondt bekken (i tillegg til en hel del andre ting..), men nå sa det stopp. Kjenner det skal bli godt å kunne ta det litt mer med ro, og faktisk få gjort noe annet enn å ligge rett ut på sofaen etter jobb hver dag.Yes, I dag har jeg vært våken siden kl 4.... Forstår ikke helt hvordan jeg skal fungere på jobb. Heldigvis 50% sykemeldt...
Jaaa, mamma sa til meg : Husk at en av de viktige opplevelsene i disse månedene er også å nyte tiden. Ha tid og krefter til å kose deg med graviditeten, den går så fort!Huff, føler sånn med deg! Blitt 40% sykemeldt nå jeg også. Presset meg de siste to månedene med vondt bekken (i tillegg til en hel del andre ting..), men nå sa det stopp. Kjenner det skal bli godt å kunne ta det litt mer med ro, og faktisk få gjort noe annet enn å ligge rett ut på sofaen etter jobb hver dag.