Ny slankekrig fra slutten av januar?

Jeg er med. Kan godt prøve meg som krigleder, men det er helt nytt for meg så blir litt å sette seg inn i :)
 
Så snill du er :) Om du trenger bistand så kan jeg stille opp altså :)
Får ta å gå gjennom forrige slankekrig og bruke maler derfra :) Bra du vil hjelpe :D
 
Ja. Du må bare si ifra! Ja. Er litt å sette seg inn i. Blir bare svimmel jeg ser prosentregning jeg :p
Prosentkalkulator på nett er en fin ting :D :D
Men om jeg er krigsleder betyr det at jeg ikke kan delta selv??
 
Prosentkalkulator på nett er en fin ting :D :D
Men om jeg er krigsleder betyr det at jeg ikke kan delta selv??
Det velger jeg ikke å tro! Du må da få lov til å være med du også.. Mener å huske at jeg leste en leder som måtte trekke seg pga sykdom. Så mener rimelig sikkert at det skal gå fint :) Ahh. Det store internettet. En løsning for alt ;)
 
Det velger jeg ikke å tro! Du må da få lov til å være med du også.. Mener å huske at jeg leste en leder som måtte trekke seg pga sykdom. Så mener rimelig sikkert at det skal gå fint :) Ahh. Det store internettet. En løsning for alt ;)
Vil jo være med jeg også :) Men er det jeg som deler inn i lag, legger ut resultat og utfordringer? Blir mye det her :D
 
Vil jo være med jeg også :) Men er det jeg som deler inn i lag, legger ut resultat og utfordringer? Blir mye det her :D
Aner ikke jeg :p skal lese litt. Men trooor det er sånn at folk sender vekt ect til deg? Også legger du ut hvem som vant? Øøøh... Kanskje du skulle hørt med en av de som var leder sist om de.vil gi deg en kjapp innføring :p skulle stått noen regler et sted!
 
Jeg vil også være med :)
 
Vil jo være med jeg også :) Men er det jeg som deler inn i lag, legger ut resultat og utfordringer? Blir mye det her :D

Du kan være med selv ja :) og hvis du lurer på noe kan du bare spørre. Kan godt hjelpe til, men har vært krigleder de forje krigene. Så håpte eg fikk en frirunde denne :p men hjelpe til er ingen problem. Måtte trekke meg på slutten av forje krig pga mye sykdom hos ungene. Når vi har delt inn i lag tidligere har vi laga til lag etter bmi. Så når folk melder seg på oppgir de vekt og bmi. Men kan godt hjelpe deg med det når det kommer så langt ;)
 
Jeg er også med på en ny runde :)
Jeg har ikke så mange kilo å slank bort, for nådde målet mitt ved forrige krig.
Men for meg var slankekrigen en super motivator til å opprettholde litt sunnere livsstil:D
 
Du kan være med selv ja :) og hvis du lurer på noe kan du bare spørre. Kan godt hjelpe til, men har vært krigleder de forje krigene. Så håpte eg fikk en frirunde denne :p men hjelpe til er ingen problem. Måtte trekke meg på slutten av forje krig pga mye sykdom hos ungene. Når vi har delt inn i lag tidligere har vi laga til lag etter bmi. Så når folk melder seg på oppgir de vekt og bmi. Men kan godt hjelpe deg med det når det kommer så langt ;)
Om vi skal starte allerede denne måneden burde jeg vel bare lage en påmelingstråd med det samme og be om vekt og bmi? :)
 
Om vi skal starte allerede denne måneden burde jeg vel bare lage en påmelingstråd med det samme og be om vekt og bmi? :)

Det e nok det beste. Og sette en dato. F.eks start dag 30 des. Da keverer alle inn vekta om mårningen. Og så e da i gang. Men påmeld frist må være uka før. tar litt tid å lage lagene ;)
 
Det e nok det beste. Og sette en dato. F.eks start dag 30 des. Da keverer alle inn vekta om mårningen. Og så e da i gang. Men påmeld frist må være uka før. tar litt tid å lage lagene ;)
Okei :) Takk for hjelp :D Ivrig etter å komme i gang. Tror du start 23. blir for tidlig?
 
Back
Topp