Ny slankekrig fra slutten av januar?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ser i andre tråder at det er mange som er motivert for en ny krig. Er det noen som kunne tenke seg å være krigleder, så kunne vi kanskje dratt i gang en ny krig allerede i slutten av januar?
 
Jeg er med! Vil ikke dra igang noe da, siden jeg ikke har vært med på det før :)
 
Jeg er også meeed. Har heller aldri vært med. Kan derfor ikke regler ect.
 
Med jeg også :)
 
Eg e og med :) håper eg kan slippe krigleder denne gangen og :p har vært no de siste krigene :)
 
Hva betyr det å være krigleder?

Som krigleder får du tilsendt alle tallene fra lagleder og så legger man ut resultatene. Kan se på tidligere resultat eg har lagt ut :) ellers e det å informere underveis og holde styr på hvem som har røket ut og hvem som er med på wildcardet :)
 
Interessert men vett ikke helt hva det innebærer da:/
 
Interessert men vett ikke helt hva det innebærer da:/

Man deles opp i lag og så er det om og gjøre at laget som total går ned mest (eller hvertfall ikke minst :p) det laget som går ned minst i prosent mister deltakeren med minst prosent nedgang. Sånn fortsetter det til man er 7 stk igjen. da blir det individuellt mellom hver deltaker. Og den deltakeren som til slutt har gått ned mest prosentvis nedgang vinner slankekrigen. Super motivasjon :)
 
Eg er med, men er det kun dei som skal gå ned masse som kan vera med?

Neida, i forje krig var det med folk som fullamma som bare trengte komme seg i form med trening og sunnere kosthold ;)
 
Som krigleder får du tilsendt alle tallene fra lagleder og så legger man ut resultatene. Kan se på tidligere resultat eg har lagt ut :) ellers e det å informere underveis og holde styr på hvem som har røket ut og hvem som er med på wildcardet :)
Okei. Om ingen andre kan så kanskje jeg kan bli det. Men jeg suuuger i matte..Og jeg er alenemor med en sønn på 5.5 mnd som ikke sover. Haha Så beste hadde vært om noen andre kan ta på seg det.. Men if nobody want to.
 
Jeg er med
 
Back
Topp