Ny rom

Tja.. aldri? :p gubben bruker minsten sitt rom, og han snorker så fælt, så jeg vil ikke ha ham i sengen min.:p
Venter ihvertfall til han alltid sover hele natta, regner jeg med.:)

Venter til hun er ferdig med å spise om natta tenker jeg... Deilig å slippe å stå helt opp for å gi henne mat :)

Hun har hatt eget rom en stund nå... Ca en måned eller så.. Alle tre sover bedre når hun har eget rom:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Venter til vi er ferdige med nattamming pluss litt til regner jeg med. Ser for meg en gang mellom seks mnd og et år :P så får vi se

Venter til vi får flyttet til et hus med flere soverom, er bare 2 her vi bor og vi har jo 2 :) Men vi tenker å flytte til høsten så da blir det når hu er rundt 6/7 mnd :)

Ok, her og tror jeg vi venter til han sover hele natta , lurer på hva tid det er:p
Mi begynte å sove hele natta da hun fikk eget rom;-)

Ja det er der jeg og har hørt mange gjør :p
Ja, for alle våkner litt til i løpet av natta. Om de da lukter eller ser mamma/pappa gir de lyd fra seg for å bli tatt opp. Ligger de på eget rom lukter de ikke foreldrene og da sovner de igjen med en gang:-)

Huff, nei.. vil ha lillegullet på rommet vårt for alltid... Men det har jo jeg tenkt med de to andre også, og da skiftet jeg mening når de ble så store at de ble mer váre for lyder...
Har foreløbig ingen problemer om natten siden minilille har sovet natten gjennom siden hun var ca 1 mnd..

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Huff, nei.. vil ha lillegullet på rommet vårt for alltid... Men det har jo jeg tenkt med de to andre også, og da skiftet jeg mening når de ble så store at de ble mer váre for lyder...
Har foreløbig ingen problemer om natten siden minilille har sovet natten gjennom siden hun var ca 1 mnd..

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

har vært sjelden du da. Her har han vært våken 12 ,03,07 de siste nettene.

Ja, for alle våkner litt til i løpet av natta. Om de da lukter eller ser mamma/pappa gir de lyd fra seg for å bli tatt opp. Ligger de på eget rom lukter de ikke foreldrene og da sovner de igjen med en gang:-)

Enkelte barn er nok slik, men ikke alle. Det kommer vel an på hvorfor de våkner på natta. Noen sover dårligere på eget rom fordi de føler seg utrygge uten mamma eller pappa. Noen våkner pga tenner fra 6 mnd, noen pga smokk osv. Vår gutt på snart 2 år fikk eget rom da han var ett år. Sluttet å våkne på natta for en mnd siden(1 år og 10 mnd)

Enkelte barn er nok slik, men ikke alle. Det kommer vel an på hvorfor de våkner på natta. Noen sover dårligere på eget rom fordi de føler seg utrygge uten mamma eller pappa. Noen våkner pga tenner fra 6 mnd, noen pga smokk osv. Vår gutt på snart 2 år fikk eget rom da han var ett år. Sluttet å våkne på natta for en mnd siden(1 år og 10 mnd)
Er jo de barna som sover bedre på eget rom jeg snakker om her da;-)

Ååå,det var vel en drøm da når han endelig begynte og sove rundt.
Trøsta er at du etterhvert blir så vant til at de er våkne noen ganger at det slutter å plage deg. Det blir med andre ord ikke like tungt om 6 mnd som det er nå, selv om h*n kanskje ikke sover natta gjennom allikevel:-)

Back
Topp