Bare satt og tenkte på en ting. Hva tid tenker dere at deres barn skal legges på eget rom??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker det sammeVenter til vi er ferdige med nattamming pluss litt til regner jeg med. Ser for meg en gang mellom seks mnd og et årså får vi se
Mi begynte å sove hele natta da hun fikk eget rom;-)Ok, her og tror jeg vi venter til han sover hele natta , lurer på hva tid det er![]()
Mi begynte å sove hele natta da hun fikk eget rom;-)
Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Ja, for alle våkner litt til i løpet av natta. Om de da lukter eller ser mamma/pappa gir de lyd fra seg for å bli tatt opp. Ligger de på eget rom lukter de ikke foreldrene og da sovner de igjen med en gangJa det er der jeg og har hørt mange gjør![]()
Huff, nei.. vil ha lillegullet på rommet vårt for alltid... Men det har jo jeg tenkt med de to andre også, og da skiftet jeg mening når de ble så store at de ble mer váre for lyder...
Har foreløbig ingen problemer om natten siden minilille har sovet natten gjennom siden hun var ca 1 mnd..
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Enkelte barn er nok slik, men ikke alle. Det kommer vel an på hvorfor de våkner på natta. Noen sover dårligere på eget rom fordi de føler seg utrygge uten mamma eller pappa. Noen våkner pga tenner fra 6 mnd, noen pga smokk osv. Vår gutt på snart 2 år fikk eget rom da han var ett år. Sluttet å våkne på natta for en mnd siden(1 år og 10 mnd)Ja, for alle våkner litt til i løpet av natta. Om de da lukter eller ser mamma/pappa gir de lyd fra seg for å bli tatt opp. Ligger de på eget rom lukter de ikke foreldrene og da sovner de igjen med en gang
Er jo de barna som sover bedre på eget rom jeg snakker om her da;-)Enkelte barn er nok slik, men ikke alle. Det kommer vel an på hvorfor de våkner på natta. Noen sover dårligere på eget rom fordi de føler seg utrygge uten mamma eller pappa. Noen våkner pga tenner fra 6 mnd, noen pga smokk osv. Vår gutt på snart 2 år fikk eget rom da han var ett år. Sluttet å våkne på natta for en mnd siden(1 år og 10 mnd)
Trøsta er at du etterhvert blir så vant til at de er våkne noen ganger at det slutter å plage deg. Det blir med andre ord ikke like tungt om 6 mnd som det er nå, selv om h*n kanskje ikke sover natta gjennom allikevelÅåå,det var vel en drøm da når han endelig begynte og sove rundt.
Okei daEr jo de barna som sover bedre på eget rom jeg snakker om her da;-)