Ny opptelling idag!! SKRIIV :)

Som jeg har forstått det så må du vær påmeldt for at det skal telle. Men vet du om de som ikke skriver 5 innlegg per dag, blir de tatt vekk fra konkurransen? Eller kan de ta det igjen neste dag og skrive 10 innlegg da?

Neei, det veit eg ikkje, viste ikkje vi måtte ha minst 5 innlegg engang!
Men dei som ligge på topp er 5 stk påmeldte og har 633 innlegg pr bruker i snitt!! Det må jo vere sinsjukt! Det vil jo sei har dei 5 har skreive over 3000 innlegg til sammen! :O Er det mulig ??

Neei, det veit eg ikkje, viste ikkje vi måtte ha minst 5 innlegg engang!
Men dei som ligge på topp er 5 stk påmeldte og har 633 innlegg pr bruker i snitt!! Det må jo vere sinsjukt! Det vil jo sei har dei 5 har skreive over 3000 innlegg til sammen! :O Er det mulig ??

Jeg forstår det ikke. Men de skriver jo mye tull å tøys då. Tenkte på å prøve den taktikken :)
Funke jo!!!! plutselig ligge jeg på topp 100 lista :)

Jeg forstår det ikke. Men de skriver jo mye tull å tøys då. Tenkte på å prøve den taktikken :)
Funke jo!!!! plutselig ligge jeg på topp 100 lista :)

Gratulere! Eg kjem nok ikkje til og ligge der :P Syns det er så vanskelig og tyte når folk ikkje er med :P Var inne og sneik på August 2012! Ho eine som er med i krigen har over 16000 innlegg tilsammen! Kansje ho har hatt profil her i maaangen år då men :P Steike, veit ikkje om eg hadde tatt meg tida til bv med en liten en :) Men aldri sei aldri :D

Gratulere! Eg kjem nok ikkje til og ligge der :p Syns det er så vanskelig og tyte når folk ikkje er med :p Var inne og sneik på August 2012! Ho eine som er med i krigen har over 16000 innlegg tilsammen! Kansje ho har hatt profil her i maaangen år då men :p Steike, veit ikkje om eg hadde tatt meg tida til bv med en liten en :) Men aldri sei aldri :D

Herregud det er jo ekstremt mye! Hu må ver avhengig.
Var veldig vanskelig i begynnelsen men nå er det så mange lektråder :)

Back
Topp