Ny opptelling idag!! SKRIIV :)

Jeg var ikke med da. Hva er det som har skjedd? Skravlet dere så mye at dere ble leie av babyverden?
Føle det generelt har vært lite aktivitet her etter jeg kom inn.

Litt enig, det er ikke så stor aktivitet på gruppa vår nei :/ litt trist hvis 'alle' forsvinner til fb synes jg. Nå har ikke jg vært dn mest aktive heller.. Skal bli mer skravling fra denne kanten :)

Litt enig, det er ikke så stor aktivitet på gruppa vår nei :/ litt trist hvis 'alle' forsvinner til fb synes jg. Nå har ikke jg vært dn mest aktive heller.. Skal bli mer skravling fra denne kanten :)

Så bra! Vanskelig å finne opp nye tråder, lettere å svare på de :)

Eg er ikkje så aktiv på fb gruppa, meir her inne :) Og eg er foresten 12 veker i dag :D

Det syns eg og vi har vert :D
Eg har besøk av pappaen min så syns litt synd på han :p hehe sitte berre og tyte her inne :p

Haha :) stakkars! Jeg og mannen min sitter med hver vår pc. Blir ikke så mye snakking, spør han om tips til den dilemma tråden. Men den er for fæl for meg :smiley-ashamed008

Haha :) stakkars! Jeg og mannen min sitter med hver vår pc. Blir ikke så mye snakking, spør han om tips til den dilemma tråden. Men den er for fæl for meg :smiley-ashamed008

Ja, hadde minst lyst til og svare på første, men tenkte alle tenkte sånn, så måtte liksom få den starta! :P Eg brukte googel eg x) Enkelt! :)

Begynte å lure. Jeg har klart rett over 100 i dag og jeg føler at jeg har skrevet MYE! Har nok ikke skrevet så mange kloke ord i dag, og den fortellingen er jo ikke akkurat mesterverk!

Oj 100 e masse syns eg! Men lure på om alle som e med og skravle e påmeldte, for dei telle vell berre innlegga til oss som har meldt oss på krigen??

Nei, den fortellinga er jo litt.. merkelig :p hehe, han mons drukna men leve enda ;)

Som jeg har forstått det så må du vær påmeldt for at det skal telle. Men vet du om de som ikke skriver 5 innlegg per dag, blir de tatt vekk fra konkurransen? Eller kan de ta det igjen neste dag og skrive 10 innlegg da?

Back
Topp