Ny opptelling idag!! SKRIIV :)

Momofmany

Forumet er livet
Vet ikke når det skjer, så bare skriiiiv i vei folkens ;)
Nå har jeg ivertfall gjort litt før dagen min starter haha.. :p Nå må jeg koke havregrøt til barna og vekke gubben så stikker jeg innom igjen senere og babler mer! :p

haha.. du as :P ivrig :P vi får prate mer ikveld :)

Har ikke mye å si nå :p

Jeg sitter inne med boblejakke på og lurer på om jeg faktisk skal krype under pleddet på sofan..er så kald om dagen,må være noe galt med termostaten min!

Har de telt opp igjen? Blæhh.. Men bare å fortsette ;) Er bare moro at her er liv da. Det er vel poenget med "konkurransen" :)

Æsj, er dårli til Å svaren tråder for tiden :/ passer dårli nå som det er konkuranse :/ lover at jeg skal bli flinkere ;)

Ja kjekt med liv her inne, men nå har vi ikke sjanse til å vinne. Hadde vært kjekt med den bilstolen!

Jeg var ikke med da. Hva er det som har skjedd? Skravlet dere så mye at dere ble leie av babyverden?
Føle det generelt har vært lite aktivitet her etter jeg kom inn.

Jeg napper lovlige leker og spørsmål fra de ville termingruppene, bare å gå inn å få ideer men ikke mist motet :) Kan man vinne bilstol?? har ikke fått med meg disse premiene.. Hvor står opptellingen forresten??

Jeg napper lovlige leker og spørsmål fra de ville termingruppene, bare å gå inn å få ideer men ikke mist motet :) Kan man vinne bilstol?? har ikke fått med meg disse premiene.. Hvor står opptellingen forresten??

Så bra!! Er en egen tråd som hette terminkonkurranse status eller noe lignene :)

Wææ jeg er ikke noe god på å svare på tråder ,men er ikke med på den konken heller :)
lykke te dere som e med :D <- digger den smilyen :D

Back
Topp