Ny måned, nye muligheter

Pink_Lady

Betatt av forumet
Håper på å komme i denne termingruppa, snart August og forhåpentligvis tid for mange nye spirer :thumright
 
Jeg tror muligens at løpet er kjørt for april, så da fortsetter jeg å håpe på en maispire:)
 
Last edited:
Håper jeg havner her! Mistet Mars spiren min i går, min andre SA på rad... neste gang må være vår tur!
 
Uff, ikke no gøy :-( neste gang sitter det vet du. Håper selv på å komme inn her. Vil virkelig at det skal sitte nå. Er selv mai barn så hadde vært gøy å fått i mai :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper jeg havner her! Mistet Mars spiren min i går, min andre SA på rad... neste gang må være vår tur!

Mistet også min marsspire for to uker siden, håper på å havne her :)
 
Mistet også min marsspire for to uker siden, håper på å havne her :)

Uff, det er ikke noe moro... Håper det var siste gang jeg opplever det.. Lurer på å la kroppen få en pause nå og la syklusen få gå en mnd eller to. Men på en annen side vil jeg bli gravid igjen fort! Ble gravid uten mens imellom etter første sa. Så ser ut som jeg blir gravid fort. Men vi får se hva vi gjør.
 
mistet og marsspire og november før det, neste må sitte:)tror april er kjørt,satser på mai:)og typen er hjemme hele el periode denne gang:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ser ut som april er kjørt for meg også nå, ikke gravid på test på ikm dagen. Men et mai barn høres bra ut ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uff, det er ikke noe moro... Håper det var siste gang jeg opplever det.. Lurer på å la kroppen få en pause nå og la syklusen få gå en mnd eller to. Men på en annen side vil jeg bli gravid igjen fort! Ble gravid uten mens imellom etter første sa. Så ser ut som jeg blir gravid fort. Men vi får se hva vi gjør.

Det er jo bra du blir lett gravid! :) skjønner ønske om å bli gravid med en gang!! :) jeg fikk ny "mens"? Tror jeg to uker etter jeg sluttet å blø, så har mensen nå.. Men jeg har fortsatt positiv graviditetstest. Så skjønner ingenting jeg. Blødde i fem dager under sa. Noe du vet som ikke jeg ve ang det her ?
Håper også du slipper å gå igjennom det en gang til. Krysser fingrene for deg!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er jo bra du blir lett gravid! :) skjønner ønske om å bli gravid med en gang!! :) jeg fikk ny "mens"? Tror jeg to uker etter jeg sluttet å blø, så har mensen nå.. Men jeg har fortsatt positiv graviditetstest. Så skjønner ingenting jeg. Blødde i fem dager under sa. Noe du vet som ikke jeg ve ang det her ?
Håper også du slipper å gå igjennom det en gang til. Krysser fingrene for deg!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Var du hos lege og fikk målt hcg at du er sikker på at du mistet? Kan jo være du fremdeles er gravid og at du ikke har mistet, eller mistet en tvilling.. Jeg var hos lege og fikk målt hcg når jeg mistet.. Jeg var bare 4+5 når jeg mistet men fikk måle det fordi om :) Jeg sa til legen at jeg ville slik at jeg viste sikkert om jeg mistet eller ikke..
 
Det er jo bra du blir lett gravid! :) skjønner ønske om å bli gravid med en gang!! :) jeg fikk ny "mens"? Tror jeg to uker etter jeg sluttet å blø, så har mensen nå.. Men jeg har fortsatt positiv graviditetstest. Så skjønner ingenting jeg. Blødde i fem dager under sa. Noe du vet som ikke jeg ve ang det her ?
Håper også du slipper å gå igjennom det en gang til. Krysser fingrene for deg!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis du har fått det du tror er mens etter sa ville jeg gått å få målt hcg så du er sikker. Jeg har klare positive tester enda, og er i morgen på dag 9 etter blødningene startet. Ser ut som de begynner å gi seg heldigvis. Var å tok blodprøve for å måle hcg i går så venter på svar på den. Er den høy blir jeg sendt på ul for å se og fjerne evt rester.

Min første sa blødde i 5 dager den og. Og hcg var ute av kroppen like fort.

Krysser fingrene for deg og! Satser på at det er vår tur snart :)
 
Var du hos lege og fikk målt hcg at du er sikker på at du mistet? Kan jo være du fremdeles er gravid og at du ikke har mistet, eller mistet en tvilling.. Jeg var hos lege og fikk målt hcg når jeg mistet.. Jeg var bare 4+5 når jeg mistet men fikk måle det fordi om :) Jeg sa til legen at jeg ville slik at jeg viste sikkert om jeg mistet eller ikke..

Jeg var å målte på blødningsdag 2. Da var hcg på 140.. Jeg blødde i fem dager, og etter to uker fikk jeg da denne blødningene igjen forrige fredag noe jeg tror er mensen. Men nå idag, 3 uker etter sa så har jeg fortsatt positiv graviditetstest... Var på ul dag 3 etter sa, og de sa alt var kommet ut.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis du har fått det du tror er mens etter sa ville jeg gått å få målt hcg så du er sikker. Jeg har klare positive tester enda, og er i morgen på dag 9 etter blødningene startet. Ser ut som de begynner å gi seg heldigvis. Var å tok blodprøve for å måle hcg i går så venter på svar på den. Er den høy blir jeg sendt på ul for å se og fjerne evt rester.

Min første sa blødde i 5 dager den og. Og hcg var ute av kroppen like fort.

Krysser fingrene for deg og! Satser på at det er vår tur snart :)

Jeg var på ul blødningsdag nr 3. De sa alt var ute. Blødningsdag 2 hadde jeg hcg på 140.. Og så gikk det to uker å jeg har da fått mensen som jeg tror det er, men jeg har fortsatt positiv graviditetstest! Forvirret ? Very much. Håper den blir negativ snart !! den må vel bli der ?! ;/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var på ul blødningsdag nr 3. De sa alt var ute. Blødningsdag 2 hadde jeg hcg på 140.. Og så gikk det to uker å jeg har da fått mensen som jeg tror det er, men jeg har fortsatt positiv graviditetstest! Forvirret ? Very much. Håper den blir negativ snart !! den må vel bli der ?! ;/


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja okei:) da blir den nok det veldig snart! Håper min blir det og. Kommer til å dra til privat gynekolog for å ta en sjekk og samtale med han uansett :)
 
Det er lov å håpe...og det gjør jeg :)
Jeg er også en av de som mistet mars spiren min, men håper jeg kan klare å havne her inne :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
:greet025 Kansje vi kan skrive litt om hvor langt vi er i syklusene våre og hvilken pp vi er inne i? Noen som nermer seg IKM? :)

Jeg er i pp1 og skl dag 2, starter med pergotime til helga å venter da EL rundt 20.aug og IKM er i beg av sept :)

Ønsker iallefall alle masse :signs003
 
Vi har prøvd i litt over et halvt år. Fikk mensen i dag, syklus på 26 dager. Så EL vil være rundt 19.august og IKM 2.september. Ligger ganske likt i løypa vi da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp