Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg havner her! Mistet Mars spiren min i går, min andre SA på rad... neste gang må være vår tur!
Mistet også min marsspire for to uker siden, håper på å havne her
Uff, det er ikke noe moro... Håper det var siste gang jeg opplever det.. Lurer på å la kroppen få en pause nå og la syklusen få gå en mnd eller to. Men på en annen side vil jeg bli gravid igjen fort! Ble gravid uten mens imellom etter første sa. Så ser ut som jeg blir gravid fort. Men vi får se hva vi gjør.
Det er jo bra du blir lett gravid! skjønner ønske om å bli gravid med en gang!! jeg fikk ny "mens"? Tror jeg to uker etter jeg sluttet å blø, så har mensen nå.. Men jeg har fortsatt positiv graviditetstest. Så skjønner ingenting jeg. Blødde i fem dager under sa. Noe du vet som ikke jeg ve ang det her ?
Håper også du slipper å gå igjennom det en gang til. Krysser fingrene for deg!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo bra du blir lett gravid! skjønner ønske om å bli gravid med en gang!! jeg fikk ny "mens"? Tror jeg to uker etter jeg sluttet å blø, så har mensen nå.. Men jeg har fortsatt positiv graviditetstest. Så skjønner ingenting jeg. Blødde i fem dager under sa. Noe du vet som ikke jeg ve ang det her ?
Håper også du slipper å gå igjennom det en gang til. Krysser fingrene for deg!!
Var du hos lege og fikk målt hcg at du er sikker på at du mistet? Kan jo være du fremdeles er gravid og at du ikke har mistet, eller mistet en tvilling.. Jeg var hos lege og fikk målt hcg når jeg mistet.. Jeg var bare 4+5 når jeg mistet men fikk måle det fordi om Jeg sa til legen at jeg ville slik at jeg viste sikkert om jeg mistet eller ikke..
Hvis du har fått det du tror er mens etter sa ville jeg gått å få målt hcg så du er sikker. Jeg har klare positive tester enda, og er i morgen på dag 9 etter blødningene startet. Ser ut som de begynner å gi seg heldigvis. Var å tok blodprøve for å måle hcg i går så venter på svar på den. Er den høy blir jeg sendt på ul for å se og fjerne evt rester.
Min første sa blødde i 5 dager den og. Og hcg var ute av kroppen like fort.
Krysser fingrene for deg og! Satser på at det er vår tur snart
Jeg var på ul blødningsdag nr 3. De sa alt var ute. Blødningsdag 2 hadde jeg hcg på 140.. Og så gikk det to uker å jeg har da fått mensen som jeg tror det er, men jeg har fortsatt positiv graviditetstest! Forvirret ? Very much. Håper den blir negativ snart !! den må vel bli der ?! ;/