Ny i gjengen!

Ja, pp1 her. Aldri vært gravid før heller. Kjenner jeg er litt redd for alt som kan skje, men det er jo lite man får gjort med det så jeg må nok bare prøve å slappe av :p lettere sagt enn gjort kjenner jeg!

Termin 27/2-14 med første frø <3
Redd er man nok uansett om det er første eller 6 ungen :P men går nok stort sett bra, om det skulle skje noe før tolv uker...så er det mest sannsynlig noe som er galt. Eg har mistet 4 ganger, en i uke 8, en i uke 10, en sen i uke 20 ( hun var ikke frisk) og en nå i vår i uke 13. Men så har eg to nydelige barn og. Gjelder å ikke gi opp <3

Eg rotet visst veldig når eg svarte deg her :P

Redd er man nok uansett om det er første eller 6 ungen :p men går nok stort sett bra, om det skulle skje noe før tolv uker...så er det mest sannsynlig noe som er galt. Eg har mistet 4 ganger, en i uke 8, en i uke 10, en sen i uke 20 ( hun var ikke frisk) og en nå i vår i uke 13. Men så har eg to nydelige barn og. Gjelder å ikke gi opp <3

Eg rotet visst veldig når eg svarte deg her :p
Ja, man vil nok alltid være litt redd :) Du har jo virkelig vært igjennom litt i prøver-verden! Krysser fingrene alt jeg kan for at spiren din blir værende denne gangen helt frem til slutten av februar :)

Ja, man vil nok alltid være litt redd :) Du har jo virkelig vært igjennom litt i prøver-verden! Krysser fingrene alt jeg kan for at spiren din blir værende denne gangen helt frem til slutten av februar :)
hvorfor er tickerene våre forskjellige når vi har termin samme dag... må eg endre dag kanskje for å få det riktig?

hvorfor er tickerene våre forskjellige når vi har termin samme dag... må eg endre dag kanskje for å få det riktig?
Men hvis du er 10 dpo i dag og jeg er 12 så stemmer det vell? Eller? Haha, nå ble jeg forvirret :P Kan godt hende min termindato ikke helt stemmer, men jeg brukte terminkalkulatoren her på babyverden.

Men hvis du er 10 dpo i dag og jeg er 12 så stemmer det vell? Eller? Haha, nå ble jeg forvirret :p Kan godt hende min termindato ikke helt stemmer, men jeg brukte terminkalkulatoren her på babyverden.
eg fant ut av det...er bare at man teller annerledes enn her i norge. Eg er 14 dpo idag, så det kan ikke ha noe med det å gjøre.

eg fant ut av det...er bare at man teller annerledes enn her i norge. Eg er 14 dpo idag, så det kan ikke ha noe med det å gjøre.
Aha :) bra du fant utav det! Syns jeg hadde lest du var 10 dpo, men det var sikkert en annen :P

Gratulerer med spire :)

Termin 04. februar, med nr 3 :)

Gratulerer og velkommen hit :D

Ååå... Eg var 10 DPO når eg testet positivt. Kan jo ha vært det du har lest

Venter 3.skatt den 27.februar 2014❤
Ja sikkert! Uff, beklager :p er så masse oppi dette hodet for tiden :p

Termin 27/2-14 med første frø <3

Velkommen og gratulerer såå mye <3

Gratulerer så mye og velkommen inmd :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp