Ny i gjengen!

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Heei folkens :) da var det visst min tur å ta plass i et terminforum! Litt raskere enn jeg hadde trodd, spiren satt i pp1 her faktisk. Måtte den klore seg godt fast videre! Termin blir ca 27 februar tror jeg :) hele meg er full av tanker og følelser. Har noen sterke menskramper så jeg føler liksom mensen skal komme hvert øyeblikk, men får bare håpe den ikke gjør det! Er 3+6 i dag og fikk positiv clearblue digital nå nettopp :) dette er litt uvirkelig! Gleder meg til å dele reisen med dere flotte damer :)

Hei og velkommen :)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Gratulerer! :)

Termin 14. februar <3

Så spennende!!
Gratulerer så mye og velkommen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjekt at vi endelig kan hoppe over i terminforum amliv88 ;) Og her skal vi være :) Uvirkelig når den digitale lyste for meg idag og :) :)

Kjekt at vi endelig kan hoppe over i terminforum amliv88 ;) Og her skal vi være :) Uvirkelig når den digitale lyste for meg idag og :) :)
Ja tenk det du! Her er vi :D hvilken pp er/var du i nå når spiren satt? Helt uvirkelig med den digitale testen ja!! :D nå må vi bare krysse alt som krysses kan for at spirene klorer seg godt fast til langt uti februar :)

Gratulerer så mye!! Og velkommen hit :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Ja tenk det du! Her er vi :D hvilken pp er/var du i nå når spiren satt? Helt uvirkelig med den digitale testen ja!! :D nå må vi bare krysse alt som krysses kan for at spirene klorer seg godt fast til langt uti februar :)
eg hadde en mensen etter utskrapningen...eg ønsket mensen først for å være på den sikre siden. Så PP 1 egentlig :) Som min mor sier: du blir jo gravid bare noen ser på deg du :)... men er det å holde på de da!!!! :P

du var PP 1 og sant?

du var PP 1 og sant?
Ja, pp1 her. Aldri vært gravid før heller. Kjenner jeg er litt redd for alt som kan skje, men det er jo lite man får gjort med det så jeg må nok bare prøve å slappe av :p lettere sagt enn gjort kjenner jeg!

Termin 27/2-14 med første frø <3

Ja, pp1 her. Aldri vært gravid før heller. Kjenner jeg er litt redd for alt som kan skje, men det er jo lite man får gjort med det så jeg må nok bare prøve å slappe av :p lettere sagt enn gjort kjenner jeg!
Redd er man nok uansett om det er første eller 6 ungen :P men går nok stort sett bra, om det skulle skje noe før tolv uker...så er det mest sannsynlig noe som er galt. Eg har mistet 4 ganger, en i uke 8, en i uke 10, en sen i uke 20 ( hun var ikke frisk) og en nå i vår i uke 13. Men så har eg to nydelige barn og. Gjelder å ikke gi opp <3

Termin 27/2-14 med første frø <3[/qu

Back
Topp