Ny her :)

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Stikker tåa såvidt inn her, og kunne gjerne tenkt meg en liten innføring i hele ivfprosessen av dere som er godt i gang allerede :)

Vi kommer til å høre til st olavs, og henvisning blir sendt i begynnelsen av januar når de siste prøvene er tatt :) Synes det hele er kjempeskummelt, men siden det endte sånn for oss må vi vel bare forsone oss med det :)

Har en gutt fra før som satt i pp15 etter en runde pergo. Ble gravid i første pausemnd. Nå som vi prøver på nr to har vi prøvd både letrozol og pergo uten resultat, og det viser seg at ene eggstokken min har vridd seg og festa seg oppå den andre, så egglederen er mest trolig skadet. Vet ikke helt om den andre er bra, så derfor blir vi henvist. Alt ser ellers bra ut i eggstokkene, så det er kun det at egget og sædcellene ikke møter hverandre som er problemet..

Veldig rotete innlegg dette, men dette var iallefall litt om min historie :) Håper hele prosessen går knirkefritt!

Stikker tåa såvidt inn her, og kunne gjerne tenkt meg en liten innføring i hele ivfprosessen av dere som er godt i gang allerede :)

Vi kommer til å høre til st olavs, og henvisning blir sendt i begynnelsen av januar når de siste prøvene er tatt :) Synes det hele er kjempeskummelt, men siden det endte sånn for oss må vi vel bare forsone oss med det :)

Har en gutt fra før som satt i pp15 etter en runde pergo. Ble gravid i første pausemnd. Nå som vi prøver på nr to har vi prøvd både letrozol og pergo uten resultat, og det viser seg at ene eggstokken min har vridd seg og festa seg oppå den andre, så egglederen er mest trolig skadet. Vet ikke helt om den andre er bra, så derfor blir vi henvist. Alt ser ellers bra ut i eggstokkene, så det er kun det at egget og sædcellene ikke møter hverandre som er problemet..

Veldig rotete innlegg dette, men dette var iallefall litt om min historie :) Håper hele prosessen går knirkefritt!

Velkommen hit, og håper du får et kort opphold[emoji7][emoji7]

Håper oppholdet blir kort ❤️

Kjedelig å måtte flytte inn hit, men håper at du lykkes raskt med litt ekstra hjelp.

Jeg hørte til Ullevål første gang vi var i gang, og brosjyren deres med gjennomgang av prosedyrene synes jeg var nyttig da jeg var helt ny i gamet. Det er litt ulike prosedyrer fra klinikk til klinikk, men mye likt også. Du kan jo se på brosjyren om du vil: http://docplayer.me/4281505-Velkommen-til-reproduksjonsmedisinsk-seksjon.html

Velkommen her :) og ja håper oppholdet blir kort her inne :)

Velkommen skal du være :-) som du vet, så har ikke jeg kommet så langt i ivf prosessen, så har ikke så mye erfaring å dele enda...men mitt første møte med klinikken var ihvertfall veldig bra..fikk godt med informasjon og følte oss godt ivaretatt! Jeg skal dele mer når vi kommer i gang!:)

Kjedelig å måtte flytte inn hit, men håper at du lykkes raskt med litt ekstra hjelp.

Jeg hørte til Ullevål første gang vi var i gang, og brosjyren deres med gjennomgang av prosedyrene synes jeg var nyttig da jeg var helt ny i gamet. Det er litt ulike prosedyrer fra klinikk til klinikk, men mye likt også. Du kan jo se på brosjyren om du vil: http://docplayer.me/4281505-Velkommen-til-reproduksjonsmedisinsk-seksjon.html
Ja hadde ikke helt sett for meg det siden vi har fått det til før, men sånn ble det :)

Tusen takk! Den skal sjekkes ut :)

Velkommen skal du være :) som du vet, så har ikke jeg kommet så langt i ivf prosessen, så har ikke så mye erfaring å dele enda...men mitt første møte med klinikken var ihvertfall veldig bra..fikk godt med informasjon og følte oss godt ivaretatt! Jeg skal dele mer når vi kommer i gang!:)
Takk for det ❤️ Hvor var det du hørte til nå igjen? Blir spennende tider for oss begge nå fremover! Håper det ikke er for lenge til vi får premien ❤️

Takk for det ❤️ Hvor var det du hørte til nå igjen? Blir spennende tider for oss begge nå fremover! Håper det ikke er for lenge til vi får premien ❤️

Jeg hører til Porsgrunn :-) ca 1 time kjørevei hver vei så er ikke så gærent. Hvor kommer du til å høre til? Ja, dette blir veldig spennende! Vi har hatt uflaks på vår vei og er jo dritt at vi begge har prøvd så lenge uten å vite at sjansen er minimal for å lykkes på egenhånd, men men! Nå vet vi begge to hvorfor det ikke går og hjelpen er nær! Hehe:-) satser veldig på at premien er like rundt hjørnet :-)

Jeg hører til Porsgrunn :) ca 1 time kjørevei hver vei så er ikke så gærent. Hvor kommer du til å høre til? Ja, dette blir veldig spennende! Vi har hatt uflaks på vår vei og er jo dritt at vi begge har prøvd så lenge uten å vite at sjansen er minimal for å lykkes på egenhånd, men men! Nå vet vi begge to hvorfor det ikke går og hjelpen er nær! Hehe:) satser veldig på at premien er like rundt hjørnet :)
Åå så greit da! Vi hører til st olavs med iallefall 8 timers kjøring :arghh: Ja tenk hadde de bare sett det for mange måneder siden, da haddevi vært spart for mye venting og dårlige tider! Men nå vet vi det iallefall ja, så får håpe det blir full klaff på første forsøk :)

Back
Topp