Stikker tåa såvidt inn her, og kunne gjerne tenkt meg en liten innføring i hele ivfprosessen av dere som er godt i gang allerede
Vi kommer til å høre til st olavs, og henvisning blir sendt i begynnelsen av januar når de siste prøvene er tatt
Synes det hele er kjempeskummelt, men siden det endte sånn for oss må vi vel bare forsone oss med det 
Har en gutt fra før som satt i pp15 etter en runde pergo. Ble gravid i første pausemnd. Nå som vi prøver på nr to har vi prøvd både letrozol og pergo uten resultat, og det viser seg at ene eggstokken min har vridd seg og festa seg oppå den andre, så egglederen er mest trolig skadet. Vet ikke helt om den andre er bra, så derfor blir vi henvist. Alt ser ellers bra ut i eggstokkene, så det er kun det at egget og sædcellene ikke møter hverandre som er problemet..
Veldig rotete innlegg dette, men dette var iallefall litt om min historie
Håper hele prosessen går knirkefritt!
Vi kommer til å høre til st olavs, og henvisning blir sendt i begynnelsen av januar når de siste prøvene er tatt
Har en gutt fra før som satt i pp15 etter en runde pergo. Ble gravid i første pausemnd. Nå som vi prøver på nr to har vi prøvd både letrozol og pergo uten resultat, og det viser seg at ene eggstokken min har vridd seg og festa seg oppå den andre, så egglederen er mest trolig skadet. Vet ikke helt om den andre er bra, så derfor blir vi henvist. Alt ser ellers bra ut i eggstokkene, så det er kun det at egget og sædcellene ikke møter hverandre som er problemet..
Veldig rotete innlegg dette, men dette var iallefall litt om min historie
Ja tenk hadde de bare sett det for mange måneder siden, da haddevi vært spart for mye venting og dårlige tider! Men nå vet vi det iallefall ja, så får håpe det blir full klaff på første forsøk