Ny her

lillypilly

Betatt av forumet
Hei :) Har vært hos legen idag og fått en positiv test!! Har en gutt fra før som blir 5 i april. Det som er er at bf (ikke bf til han på 5) tror ikke han vil jeg skal beholde. Dette er egentlig ikke noe jeg har vurdert eller tenkt å vurdere. Hva hvordan?? Kjenner jeg er nok så stresset etter han sa det. Vi bor ikke sammen, og har vært litt fram og tilbake men.. Hjeeelp...

Hei og velkommen :)

Så kjedelig at bf møter svangerskapet på denne måten. Tolker det som at du vil ha barnet og i så fall vil jeg si gratulerer :)

Jeg tror på å lytte til magefølelsen og være tro mot seg selv og gjøre det man kjenner er riktig. Er man det kan man få til hva som helst og det meste vil ordne seg til slutt :) Det er ihvertfall min erfaring - uansett hvor tøft utgangspunktet har vært :)

Håper litt tid og samtaler gjør at dere finner en vei videre begge kan ha det godt med :) Gir deg en god klem jeg :)

Velkommen .

Tror det er viktig at du snakker med noen om dette. Husk at det er din kropp og ingen kan tvinge deg til noe du ikke ønsker. Du har jo et barn fra før av så du vet jo om hva du kan forvente deg og om du føler du er i stand til å ta deg av et barn uten eventuelt bf i bildet.

Håper du går til noen profesjonelle for samtale som vil være fri for meninger fra folk som står for nærme deg eller han.

Lykke til

Så kjedelig at bf møter svangerskapet på denne måten. Tolker det som at du vil ha barnet og i så fall vil jeg si gratulerer :)

Jeg tror på å lytte til magefølelsen og være tro mot seg selv og gjøre det man kjenner er riktig. Er man det kan man få til hva som helst og det meste vil ordne seg til slutt :) Det er ihvertfall min erfaring - uansett hvor tøft utgangspunktet har vært :)

Håper litt tid og samtaler gjør at dere finner en vei videre begge kan ha det godt med :) Gir deg en god klem jeg :)

Takk for svar og gode ord :) Ja jeg har veldig lyst og beholde, og er ikke noe valg for meg å ta abort egentligt. Ikke planlagt, men hun/han er veldig velkommen :)

Velkommen .

Tror det er viktig at du snakker med noen om dette. Husk at det er din kropp og ingen kan tvinge deg til noe du ikke ønsker. Du har jo et barn fra før av så du vet jo om hva du kan forvente deg og om du føler du er i stand til å ta deg av et barn uten eventuelt bf i bildet.

Håper du går til noen profesjonelle for samtale som vil være fri for meninger fra folk som står for nærme deg eller han.

Lykke til

Takk for svar. Ja vet jo hva som venter meg, og må jeg gjøre det alene så må det bare gå :)

Velkommen og gratulerer med spiren
Gå for det som er riktig for deg, du klarer nok mer enn du selv kanskje tenker og føler akkurat nå ;-)

Å når eldste er blitt så stor så kan det jo hende at han syns det er stas og vil være behjelpelig med små ting som å finne frem en bleie El. ;-)

Hva som skjer i forhold til deg og bf er noe dere får ta etterhvert evt. Men tror nok det vil løse seg ;-)

Masse lykke til videre i svangerskapet

Og PS. Lag deg en god fødselplan med oversikt over hvem du vil ha med og evt hvem som ikke får komme når det nærmer seg fødsel ;-)

Ja han har spørt meg mangen ganger om vi kan få en baby bare litt vanskelig når bf er så imot det.. men får prøve å snakke med han når.det roer seg litt☺

Signerer denne!

Back
Topp