Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for veldig forståelig forklaring!!Gratulerer og velkommen
Testen viser hvor lang tid det er siden befruktningen, mens appen viser hvor langt du er kommet i graviditeten, altså tid siden forrige mens. Fra man er 4+0 til man er 4+6 er man i uke 5 av graviditetendu er altså 4 fullgåtte uker men begynt på uke 5, og det er ca 2 uker siden befruktning
![]()
Heihei! Par på 25 år begge to, positiv digitaltest i går, men på den stod det gravid 1-2 mens på appen står det 5uker på vei? Hjelp meg gjerne å forstå....Vis vedlegget 94689
Vi er superhappy, gleder oss veldig! Symptomer frem til nå er ømme pupper, litt stikking og jobbing i magen.... Kjenner godt at noe er på gang![]()
Jeg syns jeg har lest tidligere at den appen kun kommer på norsk til iPhone, så hvis du har android så et det kun svensk...1-2 er hvor gammelt fosteret er ut ifra hcg nivåetmen siden man regner med første dag i siste mens er det 4+0
hvordan får du den appen på norsk? Jeg får den bare på svensk :-/
Jeg syns jeg har lest tidligere at den appen kun kommer på norsk til iPhone, så hvis du har android så et det kun svensk...