Ny her;).

Lillefrø15

Forumet er livet
Hei alle sammen.
Jeg er ny her, men har tittet litt de siste dagene før jeg skjønte hvordan jeg logget inn(flaut;)). Vi har prøvd frem og tilbake i 2 år! Og nå satt spira seg endelig;)). Har foreløpig termin 6 januar;)). Så er 4+6 på vei;) Vi har en gutt på snart 8 år og tenker han blir glad for å bli storebror;)). Hvordan er formen deres? Jeg har vært dårlig siden før jeg testet positivt, altså kvalm og svimmel;). Men jeg er kanskje rar som er litt glad for at jeg er dårlig?;). Gleder meg til å bli kjent med dere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Hei alle sammen.
Jeg er ny her, men har tittet litt de siste dagene før jeg skjønte hvordan jeg logget inn(flaut;)). Vi har prøvd frem og tilbake i 2 år! Og nå satt spira seg endelig;)). Har foreløpig termin 6 januar;)). Så er 4+6 på vei;) Vi har en gutt på snart 8 år og tenker han blir glad for å bli storebror;)). Hvordan er formen deres? Jeg har vært dårlig siden før jeg testet positivt, altså kvalm og svimmel;). Men jeg er kanskje rar som er litt glad for at jeg er dårlig?;). Gleder meg til å bli kjent med dere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye :) jeg er også litt glad for det, betyr bare at lille reka ee inni magen min :)

<3 venter et vinterbarn <3

Velkommen hit :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Gratulerer :smiley-bounce013 Velkommen! Her er formen litt varierende, blir kvalm:confused: om jeg ikke spiser annenhver time, og har en del mensenmurringer..! Og jeg er oppblåst som bare det :dance008 litt glad for det, men synes også det er litt plagsomt å være i dårlig form :sick009 6+0

Back
Topp