ny her!

off ikke noe godt å  ha vondt i halebeinet er liksom litt vanskelig å sitte godt da!
ja det er en aktiv liten gutt jeg har i magen den sparker hver gang jeg spiser noe, så vet at det er bra med liv der du da?

må bare spørr om en ting hvor får en tak i di termin greiene de fleste har med hvor langt enn er på vei med bilder?

ORIGINAL: BlåBobler

Hei på deg, og velkommen hit!!

Gratulerer så mye med lille baby's i magen!! [:D] 

Hvor gammel er den du har fra før og hvor gammel er du?

takk koselig å bli tatt så godt imot[:D]

gutten min ble 2år den 29 november så det blir ca 2 1/2år mellom di det er jo akkurat passe!

jeg er selv 25 år!

du da?

ORIGINAL: venternr2

gutten min ble 2år den 29 november så det blir ca 2 1/2år mellom di det er jo akkurat passe!

jeg er selv 25 år!

du da?

Da er min lille gutt 6 dager eldre enn din[:D]

ORIGINAL: Vian36

jeg er selv 25 år!

du da?

Da er min lille gutt 6 dager eldre enn din[:D]

di er gøye i den alderen[:D]
min er det i hvertfall full fart med hele tiden!

Min er også full fart og for en sterk vilje han har[&:] De er utrolig søte da[:D]

off ikke noe godt å  ha vondt i halebeinet er liksom litt vanskelig å sitte godt da!
ja det er en aktiv liten gutt jeg har i magen den sparker hver gang jeg spiser noe, så vet at det er bra med liv der du da?

må bare spørr om en ting hvor får en tak i di termin greiene de fleste har med hvor langt enn er på vei med bilder?

hehe, je det er morsomt med liv[:)]  her turer det sikkert heeele døgnet. magen hopper alle veier. det er så søtt.

ang termin ticker, så kan du prøve å trykke på en av dem som vi har, så skal du komme inn på siden der de er laget.  så når den er ferdig, kommer det opp en liste, så velger du den linken som starter med [URL], kopier denne og lim den inn i signatur boksen. (min profil, helt øverst på BV siden)   håper ikke det ble for vanskelig skrevet, og at du skjønner det[:)]

Back
Topp