ny her!

mammasrakkere

Andre møte med forumet
hei er ny her, litt sein med å finne fram
er nå akkurat 30 uker på vei. har termin 23 juni og
er fra kristiansand noen andre?

Hei på deg.

Er relativt ny her selv, la ikke inn profil før nå og jeg er i uke 33, har termin 1 Juni.
Ble anbefalt denne siden av vennina mi Champ og må si jeg er veldig fornøyd.
Koselig å komme i kontakt med andre gravide og å få råd og vink. Veldig hyggelig å kunne bidra litt selv også.

Så velkommen til forumet[:)]

hei hei.  jeg er ikke fra kristiansand, men ønsker deg allikevel, velkommen til oss på juni forumet[:)]
håper du vil trives her sammen med oss, her det MAAANGE koselige damer å bli kjent med[;)][:)]
gratulerer så mye med nurket i magen, håper du har hatt et fint svangerskap til nå, og ønsker deg lykke til videre[:)]

klem fra lille pooh :)

masse velkommen hit venternr2[:D] håper du kommer til å trives her inne på juni forumet[:)]

Heihei!

Jeg er ikke fra Kristiansand, men jeg bor på Evje, og skal føde i Kristiansand. Jeg har termin 27. juni med mitt andre barn.. Storesøster har bursdag 23. juni og blir da 2 år:)

Velkommen inn hit til oss!!!!

Velkommen hit og gratulerer med den lille [:)] 

Hei og velkommen hit til oss juni-tuppene!
Håper du vil trives her på det beste terminforumet som finnes! [:D]

velkommen til oss, bedre sent enn aldri. Lykke til med den lille [;)]

velkommen til oss!!  har termin 23.juni selv men skal ta keisersnitt 13.juni

Jeg er også fersk på dette forumet, så velkommen skal du være. En fin gjeng damer her skjønner du.

Velkommen inn her til oss[:)] håper du vil trives

hei velkommen så masse til oss her inne!!! dette er et flott gjeng kan du tro. mye morsom humor her inne. jeg venter mitt andre barn 19 juni, men føler meg fersk da det er 9 år siden sist. jeg er 28 år å bor utenfor molde men er fra nord norge

Velkommen![:D]

Velkommen til oss!!!

takker for koselig velkomst her!
alt har gått veldig greit med svangerskapet litt plaget med ryggen men kan ikke klage så veldig, hvordan har du hatt det gjennom svangerskapet?

ORIGINAL: venternr2

takker for koselig velkomst her!
alt har gått veldig greit med svangerskapet litt plaget med ryggen men kan ikke klage så veldig, hvordan har du hatt det gjennom svangerskapet?

har hatt det helt fint frem til for et par tre uker siden.  da kom smertene i halebeinet[:(] klarer nesten ikke sitte, reise meg eller ligge.. må liksom stå eller gå hele dagen jeg[:D] hehe.  ellers har jeg hatt et supert svangerskap til nå. samboern har hjulpet meg en del, så det har ikke vært så veldig tungt. skal ikke klage, for jeg VET det er andre som har det verre enn meg[:)]

kjenner du mye til liv fra den lille da?[:)]

Hei på deg, og velkommen hit!!

Gratulerer så mye med lille baby's i magen!! [:D] 

Hvor gammel er den du har fra før og hvor gammel er du?

Back
Topp