Ny her inne - helt på tampen av august :)

Hadde IKM 17 eller 20 og enda ikke fått mens. Er så usikker på om jeg skal ta en test i morgen, livredd for at den skal være negativ. Isåfall samme termin som deg.
Men er litt usikker på syklusen så for alt jeg vet kommer tanta i morgen å ødelegger alt :p
Åh ja da skjønner jeg du er spent! Noen produserer hcg sent, så har hørt om de som får neg test i flere dager over ikm. Så uansett er det beste tegnet at tanta ikke dukker opp! Krysser fingrene for deg og håper du bærer på en julespire :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åh ja da skjønner jeg du er spent! Noen produserer hcg sent, så har hørt om de som får neg test i flere dager over ikm. Så uansett er det beste tegnet at tanta ikke dukker opp! Krysser fingrene for deg og håper du bærer på en julespire :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tok en test idag, ikke gravid...:(
Får bare vente tanta nå da..
 
Tok en test idag, ikke gravid...:(
Får bare vente tanta nå da..
:( Men det er jo fortsatt mulig så lenge tanta ikke har dukket opp! Noen produserer hcg veldig sent, og egget kan feste seg så sent som dag 16 har jeg lest. Da vil det ytterligere gå flere dager før en graviditetstest vil bli positiv! Så siden tanta ikke har dukket opp ER det alltids håp :) Tvi tvi :):):)
 
Så koseli du er. Ja får vente å se om tanta kommer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :)
 
Samme termin vi da:)
 
Back
Topp