Ny her inne - helt på tampen av august :)

*prikkeline*

Andre møte med forumet :)
Augustmødrene 2014
Hei :)
Da tar jeg sjansen på å flytte inn her etter å ha holdt til på FS siden i sommer. Vi har en gutt fra før som er født i januar 2012 og testet positivt for noen få dager siden - en utrolig hyggelig førjulsgave!
Beregnet termin er 29. august :) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne!
 
Jippi! Endelig kom du over. Gratulerer nok en gang! <3 :D

*Taster på app på mobilen*
 
Gratulerer:)
 
Gratulerer ;-)
 
Gratulerer så masse!
 
Jippi! Endelig kom du over. Gratulerer nok en gang! <3 :D

*Taster på app på mobilen*
Ja, og så artig at vi skal være her sammen!! :) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei :)
Da tar jeg sjansen på å flytte inn her etter å ha holdt til på FS siden i sommer. Vi har en gutt fra før som er født i januar 2012 og testet positivt for noen få dager siden - en utrolig hyggelig førjulsgave!
Beregnet termin er 29. august :) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne!
Gratulerer med graviditeten.
Når tok du g test? :)
 
Gratulerer med graviditeten.
Når tok du g test? :)
Takk :) Jeg fikk første svake positive på onsdag. Jeg var da 12 dpo. Så fikk jeg sterkere og sterkere streker frem til lørdag, da var det slutt på testene :p Hadde ikm på fredag. Så veldig ferskt og veldig ønsket :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde IKM 17 eller 20 og enda ikke fått mens. Er så usikker på om jeg skal ta en test i morgen, livredd for at den skal være negativ. Isåfall samme termin som deg.
Men er litt usikker på syklusen så for alt jeg vet kommer tanta i morgen å ødelegger alt :p
 
Back
Topp