Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*
fant ut koden som skal være under lampen,sengen forsvant og nå er jeg fast
ORIGINAL: Sanka
ORIGINAL: ChoiceEr ei bok i ene skuffa, når du blar bakover i boka kommer det frem en tallkombinasjon du skal skrive [;)]
Hvordan fant du ut den?
ORIGINAL: ChoiceJammen du skal ikke regne ut svaret, du skal taste inn nøyaktig hva som står der [;)][:D]
ORIGINAL: ChoiceEr ei bok i ene skuffa, når du blar bakover i boka kommer det frem en tallkombinasjon du skal skrive [;)]
Hvordan fant du ut den?
Jaa, prøvde den, men kommer frem til en kombinasjon hvor det ene tallet kommer to ganger, og det får jeg ikke trykket inn på den kodegreia under sengen[&:]
ORIGINAL: New User
jeg har funnet ledning, byttet ut pæra i lampen, satt ledningen i kontakten og skal nå finne en kode
hvor finne eg ny pære?
Får søren meg ikke til å finne den koden på pcen![:@]
ORIGINAL: nancy drew
ORIGINAL: New User
jeg har funnet ledning, byttet ut pæra i lampen, satt ledningen i kontakten og skal nå finne en kode
hvor finne eg ny pære?
Får søren meg ikke til å finne den koden på pcen![:@]
Inne i en annen lampe og koden får du om du kopierer kemi sette altså hel gul er hel gul... halv svart er helv svart
ORIGINAL: nancy drew
ta først den svarte tuben med til dataen... Sammenlign mengden med den gule (som alt er fylt) og trykk opp riktig antall firkanter... så gjøre du det samme med glå, rød, grønn etter tur og orden... svaret du får er koden