ny escape?

hvor finner jeg stigen..?

jeg har funnet knotten til vasken jeg, og fylt koppen.

Men finner ikke koden til greia ved sengen, får ikke slått på gulvet (ser ikke noe ødelagt gulv)

Finner ingen stige eller fyrstikkker....

huff[&o]  hjelp[:o][:D]

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

fant ut koden som skal være under lampen,sengen forsvant og nå er jeg fast

Hvordan fant du ut den?

ORIGINAL: Sanka

ORIGINAL: Choice

Hvordan fant du ut den?
Er ei bok i ene skuffa, når du blar bakover i boka kommer det frem en tallkombinasjon du skal skrive [;)]

Jaa, prøvde den, men kommer frem til en kombinasjon hvor det ene tallet kommer to ganger, og det får jeg ikke trykket inn på den kodegreia under sengen[&:] 

Hvordan fant du ut den?
Er ei bok i ene skuffa, når du blar bakover i boka kommer det frem en tallkombinasjon du skal skrive [;)]

Jaa, prøvde den, men kommer frem til en kombinasjon hvor det ene tallet kommer to ganger, og det får jeg ikke trykket inn på den kodegreia under sengen[&:] 
Jammen du skal ikke regne ut svaret, du skal taste inn nøyaktig hva som står der [;)][:D]

Ååå! *klaskepanna*[8D]

ute!

takk for hint[:)]

HVOR ER STIGEN?????[:-]

UTE[:D][:D][:D]

ute[:D]

hva er koden til den under vasken[8|]

ORIGINAL: New User

jeg har funnet ledning, byttet ut pæra i lampen, satt ledningen i kontakten og skal nå finne en kode

hvor finne eg ny pære?
Får søren meg ikke til å finne den koden på pcen![:@]

Inne i en annen lampe og koden får du om du kopierer kemi sette altså  hel gul er hel gul... halv svart er helv svart

og jeg får ikke slått opp gulvet [:@]

da var jeg ute[:D]

ORIGINAL: nancy drew

ORIGINAL: New User

jeg har funnet ledning, byttet ut pæra i lampen, satt ledningen i kontakten og skal nå finne en kode

hvor finne eg ny pære?
Får søren meg ikke til å finne den koden på pcen![:@]

Inne i en annen lampe og koden får du om du kopierer kemi sette altså  hel gul er hel gul... halv svart er helv svart

korleis kopiere du då?
skjønna ikkje det me kjemi settet eg

ta først den svarte tuben med til dataen... Sammenlign mengden med den gule (som alt er fylt) og trykk opp riktig antall firkanter... så gjøre du det samme med glå, rød, grønn etter tur og orden... svaret du får er koden

ORIGINAL: nancy drew

ta først den svarte tuben med til dataen... Sammenlign mengden med den gule (som alt er fylt) og trykk opp riktig antall firkanter... så gjøre du det samme med glå, rød, grønn etter tur og orden... svaret du får er koden

alle skal ver like fulle som den gule?

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

UTE!!! men fant aldri den stjerna...!

Samme her[:D]
Gubba,tror jeg blir hekta på dette jeg[8D]

Back
Topp