Frk. Snopesyk
Forumet er livet
Finner ikke kniven jeg [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kattekvinnen
ORIGINAL: *Aina
KOde på boksen er( skriver det i hvitt) blå firkant, gul trekant, grønn runding
Hvordan fant du ut det? [8D]
ORIGINAL: Sunniva snopesyk
ORIGINAL: Kattekvinnen
I hjørnet på høyresiden av sofaen, under teppet.
ORIGINAL: ~September~
Fikk til å åpne flaska med flaskeåpneren fra boksen, brukte flaska til å vanne den tørre planten ved siden av sofaen, der er et skrujern
ORIGINAL: Henrik sin Mamma
Fikk til å åpne flaska med flaskeåpneren fra boksen, brukte flaska til å vanne den tørre planten ved siden av sofaen, der er et skrujern
Hvordan fikk du ut den flaska?[8D]
Bare plukket den utav skapet, trengte ikke noe nøkkel eller noe.. Får du den ikke ut??
ORIGINAL: Henrik sin Mamma
Bare plukket den utav skapet, trengte ikke noe nøkkel eller noe.. Får du den ikke ut??
Har en liten flaske. er det den? Hvordan åpnet du den med åpneren da?[8D]
*kjempefrusrtert[8D][:'(]
Når du finner alle myntene, putter du det i rekkefølge som på lappen fra boxen, da detter bilde på venstre siden ned. Se da på høre side av sofa`n der ligger det en nøkkel til skapet. Bak bildet står det I love, det har noe i forbindelse med den døren. Neste bilde må også ned.
ORIGINAL: *knerten*
Med hjelp av skrujernet er det mulig å få ut 4 mynter..
Når du finner alle myntene, putter du det i rekkefølge som på lappen fra boxen, da detter bilde på venstre siden ned. Se da på høre side av sofa`n der ligger det en nøkkel til skapet. Bak bildet står det I love, det har noe i forbindelse med den døren. Neste bilde må også ned.
I skapet er det en avbiter, klipp ned bildet.