ny escape :)

Finner ikke kniven jeg [8|]

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: *Aina

KOde på boksen er( skriver det i hvitt) blå firkant, gul trekant, grønn runding

Hvordan fant du ut det? [8D]

De kodene som du fant rund i rommet. Hvis du tar B i Bee, O i dog, x i fox, får du fargene
som du skal bruke

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

I hjørnet på høyresiden av sofaen, under teppet.

Fikk til å åpne flaska med flaskeåpneren fra boksen, brukte flaska til å vanne den tørre planten ved siden av sofaen, der er et skrujern

Hjørnet på høyre siden av sofa`n, under teppet.

ORIGINAL: Kattekvinnen

I hjørnet på høyresiden av sofaen, under teppet.

Der ja! Takk [:D]

ORIGINAL: ~September~

Fikk til å åpne flaska med flaskeåpneren fra boksen, brukte flaska til å vanne den tørre planten ved siden av sofaen, der er et skrujern

Hvordan fikk du ut den flaska?[8D]

Bare plukket den utav skapet, trengte ikke noe nøkkel eller noe.. Får du den ikke ut??

ORIGINAL: Henrik sin Mamma

Hvordan fikk du ut den flaska?[8D]

Der lurer jeg også på, har prøvd å sette den fra meg over alt for å ta i bruk åpneren, men ikke faen...

Bare plukket den utav skapet, trengte ikke noe nøkkel eller noe.. Får du den ikke ut??

Har en liten flaske. er det den? Hvordan åpnet du den med åpneren da?[8D]

*kjempefrusrtert[8D][:'(]

Med hjelp av skrujernet er det mulig å få ut 4 mynter..

Når du finner alle myntene, putter du det i rekkefølge som på lappen fra boxen, da detter bilde på venstre siden ned. Se da på høre side av sofa`n der ligger det en nøkkel til skapet. Bak bildet står det I love, det har noe i forbindelse med den døren. Neste bilde må også ned.

ORIGINAL: Henrik sin Mamma

Har en liten flaske. er det den? Hvordan åpnet du den med åpneren da?[8D]

*kjempefrusrtert[8D][:'(]

du krysser på flaske og klikker på flaskåpnerer og drar den mot flaska..

Trykk på det forstørrelseglasset i hjørnet så blir det stort så tar du og trykker på den delen du trenger.

Når du finner alle myntene, putter du det i rekkefølge som på lappen fra boxen, da detter bilde på venstre siden ned. Se da på høre side av sofa`n der ligger det en nøkkel til skapet. Bak bildet står det I love, det har noe i forbindelse med den døren. Neste bilde må også ned.

I skapet er det en avbiter, klipp ned bildet.

Takk takk[:)]

I skapet er det en avbiter, klipp ned bildet.

Bak det siste bildet er det en nøkkel

Ah, de trefigurene skal oppå den treboksen med fotavtrykk på

Back
Topp