Ny escape, trenger hjelp! *med løsning*

ORIGINAL: #Åsen#

hvordan får jeg bindt tråden rundt pinnene ?....

og hva skal det brukes til?

Jeg har skrevet dette tidligere, på side to og/eller tre [:)]

Fikk til den sphere i natt (hekta, sa du? [:-]) men nå husker jeg ikke hva jeg gjorde etter at jeg kom på badet.

ORIGINAL: mammanicken

Fikk til den sphere i natt (hekta, sa du? [:-]) men nå husker jeg ikke hva jeg gjorde etter at jeg kom på badet.

hehe.. du MÅ jo huske det ! [:)]

ORIGINAL: Moncabang

hehe.. du MÅ jo huske det ! [:)]

Kan prøve en gang til [8D]

Du må ta den dopapirbiten du finner på do, fukte den og tørke av den flekken på blomsterpotta. Der er koden til boksen. 

Du må ta den dopapirbiten du finner på do, fukte den og tørke av den flekken på blomsterpotta. Der er koden til boksen. 

så bra [:D]
og så satt jeg fast igjen.. hvor er denna gull kula da?

Trenger ikke den, det er bare for å vise hva du skal gjøre på slutten, tror jeg. Har du skrudd fast den andre delen på den "huska"? Fyll opp glasset med vann, sett den brune klatten i vannet, vent til vannet er brunt, så tømmer du ut det. Frosken [:D]

Trenger ikke den, det er bare for å vise hva du skal gjøre på slutten, tror jeg. Har du skrudd fast den andre delen på den "huska"? Fyll opp glasset med vann, sett den brune klatten i vannet, vent til vannet er brunt, så tømmer du ut det. Frosken [:D]

aha. frosken plasserte jeg på bildet, og det ble gjort om til en "boks" der kulene skal plasseres.. der dukker den gull kula opp, men vet ikke hvordan jeg får løst den ut.. regner med det er siste oppgava :)

Jeg prøvde meg egentlig bare litt frem og tilbake i den "huska" for å se hvilke kuler som blir like tunge sammen osv. Tror nemlig kulene skal veie like mye på hver side av den grå kula i panelet. Var i alle fall det jeg kom frem til [8D] Kom meg ut til slutt, etter mye om og men.

ORIGINAL: Christine88

Jeg er på den Cowboy greia, har funnet luken til kjelleren og oljen. Skjønner at jeg må ha en lanterne, men hvilken og hvordan??? :P

Den som står på pianoet [:)]

Jeg prøvde meg egentlig bare litt frem og tilbake i den "huska" for å se hvilke kuler som blir like tunge sammen osv. Tror nemlig kulene skal veie like mye på hver side av den grå kula i panelet. Var i alle fall det jeg kom frem til [8D] Kom meg ut til slutt, etter mye om og men.

æsj, får ikke til.. føler det jeg gjør er riktig, men neida.. huff.. har jo drivi med denna i hele dag..

noen andre som får til?

Også lurer jeg på hva man skal gjøre med papirfuglen. Den er ferdig og alt, ligger bare å irriterer meg:P

Haha, jeg trodde du var på den andre [8D] Den med papirfuglen står det skrevet tidligere i tråden.

æsj, får ikke til.. føler det jeg gjør er riktig, men neida.. huff.. har jo drivi med denna i hele dag..

noen andre som får til?

Tok den en gang til jeg [8D]

Ovenifra og ned:

To rosa
Svart, hvit, grønn
Hvit, hvit, grønn, rosa
Svart, grønn, grønn, hvit, gull

Jeg får ikke til å sette boksen på lyset under pulten jeg :S

Du må klikke på boksen i midten på begge sider, slik at det kommer frem hull.

noen andre som får til?

Tok den en gang til jeg [8D]

Ovenifra og ned:

To rosa
Svart, hvit, grønn
Hvit, hvit, grønn, rosa
Svart, grønn, grønn, hvit, gull

Da lukka den seg...skal det skje noe etter det eller hva?

Tusen takk.. [:D]
hohoho
smart du:) kjekt med litt hjelp assa:)

Back
Topp