Ny escape, trenger hjelp! *med løsning*

ORIGINAL: Moncabang

Tusen takk.. [:D]
hohoho
smart du:) kjekt med litt hjelp assa:)

så enig:) denne har tatt tiiiid[:D]

ORIGINAL: **tvilling85**

ORIGINAL: mammanicken

ORIGINAL: Moncabang

ORIGINAL: mammanicken

Jeg prøvde meg egentlig bare litt frem og tilbake i den "huska" for å se hvilke kuler som blir like tunge sammen osv. Tror nemlig kulene skal veie like mye på hver side av den grå kula i panelet. Var i alle fall det jeg kom frem til [8D] Kom meg ut til slutt, etter mye om og men.

æsj, får ikke til.. føler det jeg gjør er riktig, men neida.. huff.. har jo drivi med denna i hele dag..

noen andre som får til?

Tok den en gang til jeg [8D]

Ovenifra og ned:

To rosa
Svart, hvit, grønn
Hvit, hvit, grønn, rosa
Svart, grønn, grønn, hvit, gull

Da lukka den seg...skal det skje noe etter det eller hva?

se i taket

Dette var gøy [:D] Alle er vel kanskje ferdig nå når jeg setter i gang men prøver likavel.

Har fått fram blå sommerfugl, rosa blomst og grønn katt. Men hvor finner jeg den oransje ledetråden? Og hvordan åpner jeg de låste skuffene, har ikke fått opp noen av dem.

Ok nå fant jeg plutselig en lapp med en oransje kanin på, men det skjer ingenting når jeg trykker på de 4 bildene. Brettet som kommer ut er fortsatt tomt [&:]

ORIGINAL: sunny6

Ok nå fant jeg plutselig en lapp med en oransje kanin på, men det skjer ingenting når jeg trykker på de 4 bildene. Brettet som kommer ut er fortsatt tomt [&:]

Det gjorde det hos meg også, det jeg trodde var orange kanin var fuglen og jeg måtte bytte om fargene for å få nøkkelen. altså orange blomst og rød fugl.. da kom den.

Jippi klarte det [:D] Den oransje kanina mi var visst en and. Vet ikke om jeg tør å begynne på neste, redd jeg kommer til å gå glipp av frustrerte fruer da, blir jo tydeligvis litt hekta [:)]

Back
Topp