Ny escape, trenger hjelp! *med løsning*

ORIGINAL: Moncabang

nei, skjønner ikke den boksen..

hvis du bruker den blå pinnen oppi den hengeplanta kommer det en rosa kule..

fant lapp med orange kanin på..

Jeg og fant orange kanin, og et bilde av 2 katter med blå ramme under det brune bordet.. men skjønner ikke hva jeg skal med de. Og ikke den tregreia i den øverste skuffen. Så for meg at de tre kulene skulle oppi men det funker ikke..

ORIGINAL: **tvilling85**

Jeg og fant orange kanin, og et bilde av 2 katter med blå ramme under det brune bordet.. men skjønner ikke hva jeg skal med de. Og ikke den tregreia i den øverste skuffen. Så for meg at de tre kulene skulle oppi men det funker ikke..

jeg fant et bilde av to katter med rosa ramme, jeg tenkte også det med kulene

hvor fant du den orange kaninen? fant den ikke i sofaen jeg!

ORIGINAL: Gina84

ORIGINAL: *ÅsLe*

har du funnet utav den boksen med hull i?

du må se i de 3 bøkene står forklaring der tror jeg..Hvor fant du det blå papiret?Jeg har funnet et grønt med en katt på.

hvor fant du det grønne?

Jeg har 3 hvite, 2 grønne, en grå og en rød og aaaner ikke hva de skal brukes til. Så har jeg en rød blyant, farga til en blomst i den underste boka og den blir bare værende i boka, så har jeg den hvite boksen med hull under og en brun flekk av noe slag, et glass, skrutrekker og 2 skruer.. hmm
Og da arket med koden, et bildea av 2 katter med blå ramme rundt og et ark med orange kanin..
And I´m lost [8D]

Jeg har 3 hvite, 2 grønne, en grå og en rød og aaaner ikke hva de skal brukes til. Så har jeg en rød blyant, farga til en blomst i den underste boka og den blir bare værende i boka, så har jeg den hvite boksen med hull under og en brun flekk av noe slag, et glass, skrutrekker og 2 skruer.. hmm
Og da arket med koden, et bildea av 2 katter med blå ramme rundt og et ark med orange kanin..
And I´m lost [8D]

akkurat hva jeg har bare med rosa ramme og blå kanin[&:]

Åh det husker jeg ikke..fant den mens jeg åpna den kode boksen og nedeste skrivebord skuff.. Hmm hvor fant du den med rosa ramme??

Åh det husker jeg ikke..fant den mens jeg åpna den kode boksen og nedeste skrivebord skuff.. Hmm hvor fant du den med rosa ramme??

jeg tror at spillene ikke er helt like siden jeg finner med rosa, du med blå og gina med grønn!! husker ikke helt hvor jeg fant det, var tidlig. er deres bilde av 2 katter oppi en vask?

Ja 2 kattunger opp i en vask med hvite gardiner bak..

hva med dette bildet med blomster på som henger på veggen??
funnet ut no der?

funnet ut no der?

Nei ingenting..og hva er greia med den frosken i den ene boka som liksom skal bli stor og komme ut til blomstene..?? Er jo ikke noe sol inne, eller noe sted å få fram denne frosken, har en brun klatt med noe men vet ikke hva jeg skal med den...

Og hva betyr den rød blomsten som man fikk fram ved å fargelegge i den rød boka??

funnet ut no der?

Nei ingenting..og hva er greia med den frosken i den ene boka som liksom skal bli stor og komme ut til blomstene..?? Er jo ikke noe sol inne, eller noe sted å få fram denne frosken, har en brun klatt med noe men vet ikke hva jeg skal med den...

Og hva betyr den rød blomsten som man fikk fram ved å fargelegge i den rød boka??

huff var vanskelig dette her[&:]

ORIGINAL: Gina84

Vet ikke men tror de orange kaninene og div vi finner kan være koden til den ene tingen på den blå veggen men er veldig usikker..

Jeg har en katt med grønn ramme,orange kanin og da kanskje den rød blomsten og da mangler jeg en blå ting hvis det stemmer da vet ikke.

Noen som har fått åpnet øverste skuff på pulten? 

nei har ikke fått åpnet den, men vet dere hva den tingen er som henger under pulten, bak skuffene?

Jeg er i den her cowboybyen nå, å forstår ingeting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [8|] *følermegsuperdum*
Den var driiiit vanskelig...
Har klart di 3andre i den andre tråden, men her står det helt fast.
Eneste jeg finner er kuler og en papirlapp med noen piler på!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:'(]
Off, blir gaaaal[;)]

ORIGINAL: gullemitt09

Jeg er i den her cowboybyen nå, å forstår ingeting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [8|] *følermegsuperdum*
Den var driiiit vanskelig...
Har klart di 3andre i den andre tråden, men her står det helt fast.
Eneste jeg finner er kuler og en papirlapp med noen piler på!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:'(]
Off, blir gaaaal[;)]

dersom du leser hele denne tråden så står det mye forklart her....

Hvis det er sånn så mangler jeg da noe grønt..men har prøvd med en av hver av de grønne tinga som er alternativer men skjer ikke noe da [&:]

sett den lille boksen på lyset under pulten....
men hva så??

men hva så??

da kom det opp en blå sommerfugl :)

Takk, det hjalp godt på [;)]

men hva så??

da kom det opp en blå sommerfugl :)

ja jeg fikk en oransje, så vi får nok alle forskjellige farger så vi kan nok ikke henge oss opp i det, men hva videre??

Back
Topp