Ny escape, trenger hjelp! *med løsning*

mammanicken

Elsker forumet
http://tenke.spillespill.no/copperhead.html

Denne her. Har kommet veldig langt, men det stopper opp når jeg kommer til treboksen i den ene skuffen. Har kommet ned i kjelleren, men skjønner ikke helt greia der. Hjelp, anyone? [:D] Er ikke så erfaren på dette, så jeg håper noen andre kan forbarme seg over meg, for jeg blir så frustrert når jeg ikke klarer det.

Må begynne på den først hehe

haha står fast litt jeg nå [8D] Jeg har funnet luken til kjellern men får ikke gå ned uten lys.. [8D]

jeg kommer meg ingensteder jeg.. har fått tak i et kort med en stjerne på og noen kuler8som skal brukes med en pistolll. mer enn det klarer jeg ikke.. :P

ORIGINAL: PerLå

jeg kommer meg ingensteder jeg.. har fått tak i et kort med en stjerne på og noen kuler8som skal brukes med en pistolll. mer enn det klarer jeg ikke.. :P

Ikke jeg heller... [&:]

Skal skyte på de flaskene som står på øverste hylle et av de rommene, da havner det en nøkkel på gulvet eller noe.. tror det hører til det midterste rommet...husker ikke..står fast selv nå [8D]

men må vel ha en pistol? hvor finner jeg det?

Tvilling85: Kan du ikke kopiere inn det jeg skrev på PM her, i tilfelle noen andre kommer dit [:)] (lagrer ikke sendte jeg, tydeligvis, så jeg får det ikke frem)

Tror kanskje jeg fant pistolen i skapet i fangerommet. Koden til skapet er skrevet på den "wanted"-plakaten.

ORIGINAL: Vips *med to små*

ORIGINAL: **tvilling85**

haha står fast litt jeg nå [8D] Jeg har funnet luken til kjellern men får ikke gå ned uten lys.. [8D]

finner lanterne i lobbyen...til høyre..fyller i olje fra skapet før trappa så har du lys.

finner ikke ut av bootsen og treboksa i øvste skuffe i rommet på venstre side oppe...............[8|]

Du må trykke i riktig rekkefølge (ned, høyre, venstre, høyre, opp. troooor jeg) du ser rekkefølgen overnfra og ned på støvelen.

hvor finner jeg den røde diamanten? som skal åpne porten i kjelleren?

ORIGINAL: mammanicken

Tvilling85: Kan du ikke kopiere inn det jeg skrev på PM her, i tilfelle noen andre kommer dit [:)] (lagrer ikke sendte jeg, tydeligvis, så jeg får det ikke frem)

Tror kanskje jeg fant pistolen i skapet i fangerommet. Koden til skapet er skrevet på den "wanted"-plakaten.

"Har du funnet en papirlapp med et firesifret nr? Det nr skal du taste inn på telefonen på veggen ved trappen, så kommer det frem et skap med olje som du skal ha på en lyslykt for å gå ned i kjelleren.

Skjønner ikke hva jeg skal med de edelstenene jeg heller. Har en grønn og en blå, regner med jeg skal ha en rød også, men jeg aner ikke hvor jeg kan finne den "

Jeg også lurer på hvor den rød stenen er [8D]

Men har noen fått gjort noe med den grønne og den blå? Regner med at de skal brukes nede i kjelleren, men får ikke gjort noe med de nå. Blææ

Ikke jeg heller..står at den ikke vil ut av ett eller annet [&:]

Jaa, fader [&:] Blir så frustrert!! [8D]

Har noen av dere funnet den rød stenen???

J
get men må vel ha en pistol? hvor finner jeg det?

(som svar på **tvilling85**)
[Send privat melding]
eg finner ikke den røde steinen... Og så får jeg ikke plasset den grønne og blå fordi jeg holder lykten[8|] Men finer ingen plass jeg kan plassee lykten..

Tilbake der hvor alle tingene dine er samlet..

jeg finner ikke kjeller luken en gang.... *føler meg dum*

JEG ER UTE [:D][:D][:D][:D][:D]

Den røde steinen får man når man skyter på den D'en som henger skjevt på motell-skiltet. Når man er nede i kjelleren, så trenger man ikke å holde lykten, forresten.

Du må skyte bort de stenene som henger på plassene fra før av, også sette inn de andre i samme rekkefølge som de gjenstående tre flaskene i butikken (jeg visste de hadde en mening [:D])

ORIGINAL: *ÅsLe*

jeg finner ikke kjeller luken en gang.... *føler meg dum*

Hvis du har kommet deg inn på the storage så må du dobbelklikke på matta på gulvet. Må ha lyslykt fylt med olje for å komme deg ned [:)]

Back
Topp