Ny bil:)

liry

Elsker forumet
August 2018
Etter å ha irritert oss over baksete- og bagasjeromsplassen i bilen vår ganske lenge (vi har en Ford Focus stasjonsvogn), har vi idag bestilt oss en splitter ny Volvo V70:D SÅ fornøyd:gen014 Den skal leveres ved juletider, så det blir julegaven til heimen i år! Jippi!
Andre som må bytte bil før lille kommer?:)

Gratulerer :) Det kommer nok godt med ;) Ingen ny bil her. Vi byttet til en bedre bil for et par år siden. Glad for det nå.

Gratulerer med ny bil:-) Vi har kjøpt oss Toyota avensis for noen uker siden!

Gratulerer med ny bil :)
Vi har en rett så stor, og ikke så gammel bil (2010 modell) så vi kommer ikke til å trenge å bytte, men vi vil trenge en ekstra

Ja, kjøpte en ny bil i går faktisk, Skoda Octavia :) Var så mange marsjenter som klaget på V70, måtte bytte den ut for det var ikke plass til barnesete når ungen ble større... Og spes ikke to seter.

Ja, kjøpte en ny bil i går faktisk, Skoda Octavia :) Var så mange marsjenter som klaget på V70, måtte bytte den ut for det var ikke plass til barnesete når ungen ble større... Og spes ikke to seter.
Gratulerer:) Sier du det? Men det kan vel ikke gjelde nyere modeller?o_O Jeg har selv sittet i midten på en 2014-modell mellom to barneseter (bakovervendte til ettåringer) som var festet med isofix! Nå er ikke jeg stor da, og det var trangt, men gikk greit...
Når nr 3 dukker opp om noen år blir det nok Ford SMax e.l. da;)

Kjøpte ny bil i juni. Bytta ut Toyota Corolla 92 modell med Toyota corolla 05 modell. Ubeskrivelig stor forskjell både praktisk og kjørekomfort :P

Gratulerer:) Sier du det? Men det kan vel ikke gjelde nyere modeller?o_O Jeg har selv sittet i midten på en 2014-modell mellom to barneseter (bakovervendte til ettåringer) som var festet med isofix! Nå er ikke jeg stor da, og det var trangt, men gikk greit...
Når nr 3 dukker opp om noen år blir det nok Ford SMax e.l. da;)
Vet bare vi hadde en bildiskusjon, og var et par som skulle bytte, men da var den ikke helt ny nei. Ei med en to tre åring vel, når hun hadde beSafe sete bak så måtte hun ha passasjersetet så langt frem at det ikke var plass til noen.
Håper deres er litt strørre og god plass til den lille pluss litt til ;) Det er jo en familiebil, så rart, enig i det.....

Gratulerer med ny bil:)
Vi kjøpte ny når nr to kom, ford S max, så har nok plass når neste kommer i mars

Vet volvoen er mye bredere enn passaten vi har... Så vil tro det går bra? Gøy m ny bil!!!!

Vi leiter etter ny bil. Så langt så ser det ut som om det blir enten volvo v70, skoda octavia eller ford mondeo. Usikker på hvilken vi velger.

Back
Topp