*NY* ?·?•? TERMINLISTE JANUAR 2013 ?•?·?

Venter en liten gutt 4. Januar. Fødested A-hus.

15 Januar, Stavanger Universitetssykehus :) Jente!

Termin 29.Januar. Levanger sykehus. Kjønn GUTT! :)

Jeg venter en gutt 31. desember. Forventer at han kommer i januar så blir her inne på januarforumet. Fødested er Ahus. 

Venter en gutt 17 januar fødested stavanger universitets sykehus :-)

Termin dne 28 januar, Haugesund sykehus og vi venter en jente:-)

Termin 20 januar, Namsos sykehus, gutt :)

30 januar gutt arendal sykehus

Gutt, 7.januar på KK Haukeland

Men er den andre termintråden lagt død? Blir den ikke oppdatert av hun som laget den? Ble litt forvirra nå...blir jo mange tråder å holde styr på om den andre fortsatt er i bruk.

Hei:-) Du har skrevet feil fødeplass på meg. Er Haugesund sykehus, ikke Haukeland:-)

Har termin 30 januar me en jente.
Skal føde på Stord sjukehus.

Termin 11.januar, venter gutt, har fødeplass på St.Olav.

SofieKristinesMamma skrev:
Hei:-) Du har skrevet feil fødeplass på meg. Er Haugesund sykehus, ikke Haukeland:-)

Beklager så mye. Da va det rettet på:)

jc skrev:
Men er den andre termintråden lagt død? Blir den ikke oppdatert av hun som laget den? Ble litt forvirra nå...blir jo mange tråder å holde styr på om den andre fortsatt er i bruk.

Nei, jeg tror ikke den er lagt helt død. Jeg begynte bare på den her for å ha en mer oppdatert liste, siden så mange ikke oppdaterer seg på den andre. Det kommer ann på hva alle dere andre vil. Den andre ser jeg ikke for meg at kommer til å bli helt oppdatert siden mange har bytta forum, slutte å være på forumet, mistet osv. uten å oppdatere terminlisten med sin info, uansett hvor god jobb hun som startet den gjør:)

Hva vil dere?

Back
Topp