*NY* ?·?•? TERMINLISTE JANUAR 2013 ?•?·?

Sørger du for å få lagt denne som topptråd så den ikke forsvinner nå når det er så mye aktivitet i forbindelse med termingruppekrigen? :)

Den har hvert topp tråd... men falt ned etter det nye forumet kom...

Den har hvert topp tråd... men falt ned etter det nye forumet kom...
Så nå må vi sørge for å få den på topp igjen;) Er det bare moderatorer som kan fikse det? :)

Håper det er det! Er det slik at vi må kontakte dem selv kanskje?

Håper det er det! Er det slik at vi må kontakte dem selv kanskje?
Jeg har ihvertfall gjort det på februargruppa hvor det er jeg som står for terminlista, men tenker kanskje det er best at det kommer fra den som redigerer?:P

Jeg har ihvertfall gjort det på februargruppa hvor det er jeg som står for terminlista, men tenker kanskje det er best at det kommer fra den som redigerer?:p

Ja kanskje greit at Side tar seg av det! ;) Dumt man ikke kan tagge her :P hehe

Da har vi fått enda en ny terminliste:p

...men nå har jeg bare kopiert så du skal være der enda hvis du har ført deg opp før. Ta en ekstra titt, for farger og diverse annet info har blitt borte når forumet ble fornyet. Så si ifra hvis det er noe som skal endres på, så gjør jeg det så fort jeg kan:)
Så kjempeflink du er:)

27 Januar, en jente, Tønsberg sykehus

Hei. La du ikke merke til at denne tråden er lagt litt død inntill videre? Jeg har laget en ny terminliste. Fint om du kan føre deg opp der i stedet:)

Om dere gir meg link til den som skal på topp, fikser jeg det glatt.

Andre terminforum har nok fått rett tråd på topp fordi de bare har hatt en.. men om dere har flere så kan jeg ha oversett en og satt feil på topp. Jeg har fysisk lett igjennom hver eneste side på alle terminforum rett og slett :)

Back
Topp