Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Håper dere får verdens fineste dag[:)][:)][:)] Det er en stor dag og håper du får nytet den og slappet litt av[:)][:)] lykke til og gratulerer så mye[;)]
Tusen takk alle sammen... dagen ble perfekt den.. er verdens lykkligste kone tror jeg... var masse fine sanger å taler.. gubben manna seg opp å turte å gjøre ting han vanligvis aldri gjør.. hehe.. mensen kom den men måtte ikke på do hele dagen å blødde så å si ingentingen så gikk supert... kl 04.00 var vi i seng. da sovna vi før hode traff puta.. vi fikk sååå masse gaver at jeg aner ikke å vi skal putte de henn... å 4000 i kontanter som går til ICSI forsøket vårt.. tilsammen fikk vi vel 10000 bare i gavekort og kontanter. å bryllupet er tjent inn og enda litt til med alle gavene vi har fått..
så nå er det bare å slappe av og nyte tiden framover som mann å kone.. så kan vi kose oss hele desember med jule kos å lade opp til neste etappe..
Det var godt å høre at alt gikk etter planen, slapp å lete etter brud eller brudgomm, og ingen som snubla på vegen heller, he he...[8D] gratulerer så mye Fru Knutsen[;)]
Alt gikk som forventa... eneste som irriterte meg var at folk var dårlig til å være med å synge på sangene så hørtes kjedelig å pinlig ut når bare noen bitte få sang.. å så ble jeg sinna når vi skulle danse brudevalsen å folk ble sure for vi ikke dansa hele sangen.. men va jo ingen som kom å dansa sammen med oss alle sto bare å glodde på oss.. er jo normalt at vi starter å så kommer resten etter bildene er tatt å slikt??
men ellers var alt perfekt å vi er kjempe lykkelige...
Så fantastisk[:)][:)][:)] kjempe gla for at du er fornøyd, GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUPSDAG FRU KNUTSEN[:)][:)][:)][:)][:)][:)] At alle ikke sang eller danset med er vel vanlig...har jobbet i tusenvis av bryllup og det er mange rare selskaper her ute...skjønner at du ikke likte de to tingene,men disse to er veldig vanlig..og ikke noe som skjedde bare i deres bryllup[:)][:)] Men hælig at alt i alt så gikk det bra[:)][:)] hihi[:)][:)]