Nussy87

*Bobbo*

Forumet er livet
Idag gifter du deg.

Masse lykke til.
Håper dere får en kjempe fin dag.

Gratulerer med dagen, og masse lykke til[:)]

Håper dere for en flott dag

ORIGINAL: Lisa..

Gratulerer!

Håper dere får verdens fineste dag[:)][:)][:)]
Det er en stor dag og håper du får nytet den og slappet litt av[:)][:)]
lykke til og gratulerer så mye[;)]

Gratulerer!

Gratulera så masse med den store dagen[:)][:)][:)]

Gratuleer så mye med den store dagen, venter spent på oppdatering når du for tid[:)]

Endelig kom dagen! Håper den blir perfekt! Gler meg til oppdatering i morgen! Og har du forresten fått mensen? Håper det går bra for det om![:)]

Ha en nydelig fin dag Nussy![:D] Og gratulere som kone og ektemann til deg og din kjære![;)]

gratulera[:D]og kos dere kjempe masse[:D]

Gratulerer!

GRATULERER

Gratulerer med giftemålet... [:)]

Håper dagen ble slik du håpet på.

Wow.. en hel tråd bare til meg... hihi...

Tusen takk alle sammen... dagen ble perfekt den.. er verdens lykkligste kone tror jeg...
var masse fine sanger å taler.. gubben manna seg opp å turte å gjøre ting han vanligvis aldri gjør.. hehe..
mensen kom den men måtte ikke på do hele dagen å blødde så å si ingentingen så gikk supert...
kl 04.00 var vi i seng. da sovna vi før hode traff puta..
vi fikk sååå masse gaver at jeg aner ikke å vi skal putte de henn...
å 4000 i kontanter som går til ICSI forsøket vårt.. tilsammen fikk vi vel 10000 bare i gavekort og kontanter.
å bryllupet er tjent inn og enda litt til med alle gavene vi har fått..

så nå er det bare å slappe av og nyte tiden framover som mann å kone.. så kan vi kose oss hele desember med jule kos å lade opp til neste etappe..

Klem fra Fru Knutsen[:D]alias Nussy87

Gratulera så masse[:)][:)][:)]

Tenk no e du ei fru[;)][:D]

Det var godt å høre at alt gikk etter planen, slapp å lete etter brud eller brudgomm, og ingen som snubla på vegen heller, he he...[8D] gratulerer så mye Fru Knutsen[;)] 

Alt gikk som forventa... eneste som irriterte meg var at folk var dårlig til å være med å synge på sangene så hørtes kjedelig å pinlig ut når bare noen bitte få sang.. å så ble jeg sinna når vi skulle danse brudevalsen å folk ble sure for vi ikke dansa hele sangen.. men va jo ingen som kom å dansa sammen med oss alle sto bare å glodde på oss.. er jo normalt at vi starter å så kommer resten etter bildene er tatt å slikt??

men ellers var alt perfekt å vi er kjempe lykkelige...

Så fantastisk[:)][:)][:)]
kjempe gla for at du er fornøyd, GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUPSDAG FRU KNUTSEN[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

At alle ikke sang eller danset med er vel vanlig...har jobbet i tusenvis av bryllup og det er mange rare selskaper her ute...skjønner at du ikke likte de to tingene,men disse to er veldig vanlig..og ikke noe som skjedde bare i deres bryllup[:)][:)]

Men hælig at alt i alt så gikk det bra[:)][:)] hihi[:)][:)]

Gratulerer masse:D
hørtes ut som en suuuuper dag:)<3

Godt å lese at dagen ble perfekt og høres ut som dere fikk mye fint.

Gratulerer så mye som fru.
Ja, får vi se bilder???

Tusen takk alle sammen... bilder kommer det når jeg får dem.. ble tatt noen med min mob men de ble så utydelige så må bare vente i spenning.. hihi...

Back
Topp