Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det koster å ha tre barn, ingen tvil om det. Klær kan jo tredjemann arve, og utstyret har man jo fra før, så den biten er stort sett grei. Men det man fort oppdager, er at samfunnet mange steder er lagt opp til at man har to voksne og to barn, f.eks er det uforholdsmessig dyrt å få satt inn en ekstraseng på et hotellrom, og tortilla til fredagstacoen får man bare i pakninger à 8 stk når 10 hadde vært optimalt for familier med tre barn.Tusen takk til dere begge
Jeg har en trillion tanker i hodet som plutselig dukket i hodet mitt da jeg fikk litt panikk, og de kan kanskje virke veldig merkelige til noen.
Økonomi: Er det stor kostnad å ha tredjemann? Første koster mye, avhengig av om man kjøper brukt eller nytt. Andre arver en del etter eldste så noe billigere…
Oppfølging: Akkurat nå driver begge barna med aktiviteter og vi begge foreldre er tilstede sammen med «hvert vårt barn». Hvordan er det med tredje? Blir det mye mer stress?
Bolig/bil: Hva med rom? Vi har per i dag 3 soverom. Barna deler det ene, vi har det andre og det tredje brukes til kontor. Da må vi vel flytte… Men bil? Kan man presse tre barn i en stasjonsvogn? Eller må vi plutselig kjøpe en minibuss?
Jah…