Null symptomer :O

Bonus2+1

Forelsket i forumet
I starten var jeg kvalm av og på, mens smerter, halsbrann og veldig trøtt.
Nå de siste 2-3 dagene har jeg ikke hatt noen ting, nada niks!
Eller jeg er kanskje LITT trøttere enn vanlig, men ingen mens smerter, ingen kvalme, ingen halsbrann, ingen ømme pupper, ikke tisser jeg så veeeldig mye mer enn vanlig, og det skremmer meg!!

Er det flere som har det slik? Trodde symptomene skulle bli sterkere og sterkere jeg..

Ei eg kjenner hadde det slik nokon dagar sist veke, ho er i veke 8 no. Men symptoma kom så tilbake. Sjølv har eg ikkje lenger mensensmerter og murringar, men andre symptom har kommet til. Håpar og trur alt er ok med den lille spira di :)

Håper også alt er bra med spira, er jo ingen ting som tillsier at det skal være noe galt, men har blitt så redd for MA den siste tiden :( Vet ikke hvorfor for jeg kjenner ingen som har vært gjennom det.
Gynekologen min gir ikke ul før uke 12 ved mindre det er veldig nødvendig, så jeg føler meg teit hvis jeg skal ringe å be om det liksom..
Men samtidig hadde det vært veldig greit å vite..
Kan jordmor ta ul?

Har også minimalt med symptomer... Samme som du nevnte med kanskje litt ekstra trøtt, og en ekstra tur på do! Kanskje et lite stikk eller murr i magen...

Hadde det sånn forrige gang også, og det blir litt bekymringer av det!! Men UL om to uker:-) det vil nok berolige meg litt!!

Du kan jo bestille time til ul, bare ikke gjennom legen. Det har jeg gjort. Mistet to ganger og vil se ett bankende hjerte sånn at jeg kan slappe helt av :) har heller ikke så mange symptomer at det gjør noe :) det betyr ikke at noe er galt.

Ingen jeg heller. Hadde ømme bryter tidligere men nå kjenner jeg det bare litt på kvelden.

Jeg hadde noen slike dager....Var kvalm helt i førsten da jeg fant det ut. Så kom det noen dager (nesten 1 uke hvor jeg ikke var kvalm) men så kom den for fullt igjen mellom uke 6-7...Og den har vedvart!

Yey litt kvalm igjen i dag (sier ikke yey hvis dette skal fortsette for lenge eller bli værre men akkurat nå er det bare godt)

Tror ikke det er uvanlig å ha varierende mengde symptomer.
tror ikke det er helt enkelt å sammenligne dag for dag heller.
Livmora vokser i etapper den, så det er ikke underlig at murringer kommer av og på og spesielt mye i starten :)
Kvalme er jo bare storartet om det holder seg vekke ;)

Har heller ingen symtomer.. Kanskje litt ømme pupper hvis jeg kjenner goooodt etter :P
Men etter to svangerskap med konstant kvalme og bekkenløsning kan jeg helt klart leve med et symtomfri svangerskap :)

Back
Topp