Null spark/bevegelse

Aisha A

Flørter med forumet
Hei. Jeg ligger har og tenker mye om hv jeg budde gjøre. Jeg falt på lørdagen på høyre side. Dagen etter fikk jeg veldig vondt på venstre siden. Jeg klarte ikke å sove flere natter pga smartere mine men jeg bekymret meg ikke pga barna sparket/ beveget seg som vanlig. Natt til mandag ble det helte slitte og så mye vondt på venstre siden. Igår var jeg hos legen og ble sendt til fødeav. De vant blød i urinen. Barna var stresset med ble rolig til slutt. Jeg ble sendt hjem med en kur selexid. Men igjen siden inatt så er det null spark/bevegelse igjen. I tillegg så er jeg veldig kvalm kasta opp engang. Jeg fryser og er veldig sliten. Blir svimmel inne mellom.

Hva bør jeg gjøre? Ringe føden? Vente halve dagen? Ble det for mye å ringe dagen etter siden jeg var det igår. Jeg er i uke 35+3 idag og er førstegangsf.

Ring! Det er derfor de er der :) bedre å føle at man maser og ringe en gang for mye. De kommer uansett bare til å bli glad for at du ringer!

Har du hørt noe? Ring og forklar at du er engstelig og utrolig, da blir du nok tatt på alvor. Det er uansett ikke noe bra for babyen om mor er stresset, så om du trenger bekreftelse og en ekstra sjekk trenger jeg i mitt stille sinn at det er viktig at du tar den telefonen.

*tenker jeg...

Nå har jeg ringte fødeav. Fikk beskjed om å drikke stark saft og ligge i en time.

Takk for alle tilbakemeldingene.

Alt vel?

Håper alt går bra? Ellers må du bare fortsette å mase på føden, det er jobben deres å ta deg på alvor..

Nå har jeg kommet fra helsestasjonen. Jordmor tror grunnen han var lite aktiv var hodet har festet på bekkenet. Henne sa noen få barna blir sånn. ( mens jeg venta jordmor spiste jeg pommesfritt med 2 vanlig chili og vet dere hva da fikk jeg en veldig hard spark). Jeg ble aldri så glad av å ha fått en spark/bevegelse som jeg ble idag.

<3 Tusen hjertelig takk alla sammen <3

Så godt å høre at du fikk spark til slutt:-)

Back
Topp