Null mage!!!

Er gravid med nr 3 nå, så magen har vist en stund her, er ca 10 uker..
Men første gang fikk jeg ikke noe antydning til mage før jeg var nærmere uke 16 tror jeg...

Livmoren min er omtrent halvveis opp til navlen... ser nok ganske gravid ut, men det er bare luft, og varierer veldig fra dag til dag og time til time :) Jeg hadde spontanabort for ca 1 år siden, da var det en ganske tydelig kul når jeg mistet, men den kom ikke før i uke 15-16... (og jeg har to barn fra før.... så ville ikke bekymret meg veldig nei ;))

Da er du heldig vil jeg si.. Vi vil holde det hemmelig så lenge som mulig men nærmer meg uke 10 nå og buksene passer ikke lengre.............
Er nr.2 det her da. Med nr.1 fikk jeg ikke mage før uke 19 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er du heldig vil jeg si.. Vi vil holde det hemmelig så lenge som mulig men nærmer meg uke 10 nå og buksene passer ikke lengre.............
Er nr.2 det her da. Med nr.1 fikk jeg ikke mage før uke 19 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er nr to her også. Men hun var jo 20 mnd når jeg ble gravid igjen. Har ikke hatt noen sa eller slikt. Så er muligens derfor min livmor ikke er større..? :-P

Livmoren min er snart oppe ved navlen, og eg fikk veldig fort mage denne gangen. Grunnen er bla at jeg har mistet 3 ganger på under 1 år nå, og føler jeg har gått konstant gravid dette året. Livmoren får ikkje sjangs til å trekke seg skikkelig sammen når du blir gravid om og om igjen på kort tid. Den vil også øke fortere. Har jo nesten like stor mage nå som eg hadde i 6 mnd me de andre....håper den har stabilisert seg litt nå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Venter du også nr 4? Så gøy! Jeg også!
Gleder meg å følge med på deg, og håper alt sitter som den skal nå :) Varm klem!

litt over 12 uker nå, og ingen mage! Men kjenner heller ikke hel livmoren over skambenet enda heller - så er jo ingenting som skal tilsi at jeg skal ha noe mage heller (forutenom luft). Så da. Jeg er lang da, og har ganske god kontakt med magemuskulatur, så tenker det vil ta litt tid før magen blir synlig for de rundt meg. Selv kan jeg jo kjenne meg frem og føle endringer, men blir jo noe annet under stoff :)

Første gang for meg også, så lurer veldig på når magen kommer. har ikke noe å sammenligne med heller :)

Back
Topp