Null mage!!!

Varla

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg er 12+2 og har virkelig ingen anntydning til mage. Var oppblåst, men nå er det ingen ting.. syns så mange skriver at de har begynt å få.. så er det noen som er 12 uker eller over som ikke har noen mage,?? Trenger å høre det for å roe meg ned litt.. :-)

Jeg er 12uker på torsdag, så er ikke over. Men jeg har ikke mage. Har mye fra før, så kommer til å ta en stund før jeg tenker det er baby mage som stikker ut:p men livmora er jo knapt kommet over skambenet i uke 12, noen kanskje tidligere, men mye av magene tidlig er nok en del luft også, det har jeg å:) så tror ikke du skal bekymre deg for er veldig individuelt:)

Sist fikk jeg ingen antydning til mage før uke 17.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min også har gått litt ned igjen. Men ikke helt borte. Kommer sikkert mye an på kroppsfasong ellers. Jeg har ganske kort overkropp, og ribbeina begynner nesten der hoftebeina slutter. Da blir det ikke mye plass i lengden, så ting må dyttes utover. :)

Sist fikk jeg ikke mage før uke 20. Denne gangen fikkgjeg fort mage, men den har krympet litt nå.

Jeg har nok blitt litt mindre igjen nå. For et par uker siden så hadde jeg gravidmage pga luft ;) Nå er jeg nesten sånn jeg var før jeg ble gravid. Magen kommer nok tidsnok :)

Har til tider luft-mage, men lite babymage ellers. er 13 uker nå ;)

Sist begynte det å komme en bitteliten kul i uke 14, men det var kun jeg som såg det. Var veldig tynn, pga at jeg gikk ned så mye i vekt pga oppkast. Siden magen var flat så såg jeg det bedre. Tror ikke det begynner å vises her på lenge, siden jeg har mer fett på magen nå :P Også er jeg ikke så langt på vei heller da, har termin helt i slutten av mai :)

Magen min ble heller ikke særlig stor sist, så dette er veldig individuelt. Du trenger ikke å bekymre deg ;)

12uker og Ikke no mage her heller :) men merker det er litt hardere nederst på magen.
Syns det er litt "tullete" med de som har stor mage allerede 8 uker på vei. Når man er 12 uker er fosteret kun 52 mm langt ;) så de med mage tilater seg nok bare å slappe litt av i magen :p

Min mage var større i starten av svangerskapet, da den var oppblåst, enn hva den er nå, 13+1. Men nå ser den mer gravid ut da, bittelitt rundere og fastere:D (har i utganspunktet flat mage). Og dette er mitt andre barn!

12uker og Ikke no mage her heller :) men merker det er litt hardere nederst på magen.
Syns det er litt "tullete" med de som har stor mage allerede 8 uker på vei. Når man er 12 uker er fosteret kun 52 mm langt ;) så de med mage tilater seg nok bare å slappe litt av i magen :p

Det er ganske individuelt, og det vil ofte være stor forskjell på førstegangs og de som har født før. Hos flergangsfødene kan livmora stige opp tidligere enn uke 12 som er vanlig for førstegangs.
Og selv om babyen er liten, begynner livmora likevel å ta plass, og blir på str med en appelsin lenge før babyen er noe særlig stor.

Men noen benytter sikkert muligheten til å slappe mere av også ;)

Livmoren min er akkurat krøpe over skambeinet.. men det har ingen ting å si på str. på magen.

Men jeg slapper mye mer av i magen.. så skjønner godt om folk gjør det. :-)

Livmoren min er nesten oppe ved navlen i følge jordmor, og jeg har antydning til en kul på nederste del av magen :) ser det ganske greit siden jeg er slank. Jeg er straks 14 uker og er 2 gangs, første gang kom den ikke før nærmere 20 uker;) synest dere burde holde dere for god til å påstå at folk ikke kan ha mage den gitte uken, for dette er veldig induviduellt ... Just saying! :)

Livmoren min er snart oppe ved navlen, og eg fikk veldig fort mage denne gangen. Grunnen er bla at jeg har mistet 3 ganger på under 1 år nå, og føler jeg har gått konstant gravid dette året. Livmoren får ikkje sjangs til å trekke seg skikkelig sammen når du blir gravid om og om igjen på kort tid. Den vil også øke fortere. Har jo nesten like stor mage nå som eg hadde i 6 mnd me de andre....håper den har stabilisert seg litt nå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp