Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ser etter en liten nub som stikker ut i skritt området Google nub theory så kommer det opp mye. Jeg ville kanskje ha gjettet på jente, men litt vanskelig å seJeg skjønner ikke helt hva vi ser etter, men legger ved bilde fra TUL. Er det noen som ser noe?
Jeg klarer dessverre ikke å se noe derVis vedlegget 310484 Skjønte ikke helt det der nub greiene men her er mitt tul bilde om dere kan se noe
Ahh, da må du bare vente å se på OUL. Jeg har hatt folk gjettet begge deler til meg nå, så jeg er like confusedJa, men de er dessverre nesten helt like
Tipper guttJeg skjønner ikke helt hva vi ser etter, men legger ved bilde fra TUL. Er det noen som ser noe?
Jeg er så innmari sikker på at det er en gutt. Blir skikkelig overrasket hvis det viser seg å være en jente på OULTipper gutt
Se link for forklaring på nub teorien:
https://www.madeformums.com/pregnancy/nub-theory-can-you-really-predict-your-babys-sex/
Hehe.. ja, da blir det ekstra spennende! Når er oul?
Jeg er så innmari sikker på at det er en gutt. Blir skikkelig overrasket hvis det viser seg å være en jente på OUL
Det er ikke før 20.november, veldig lenge tilHehe.. ja, da blir det ekstra spennende! Når er oul?
Jeg har 14. april.. synes det også er fryktelig lenge til!Det er ikke før 20.november, veldig lenge til
14.april??Jeg har 14. april.. synes det også er fryktelig lenge til!
Har du flere bilder? Vanskelig å se nuben der.Hva tror dere her? Vis vedlegget 310686
mente selvfølgelig 14. november! skylder på gravidhjernen.. haha..14.april??
Her tror jeg guttHva tror dere her? Vis vedlegget 310686