Nub

Victoriak90

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen som har sett noe på nub teorien? Skal vi legge ut ul bilder og prøve å gjette på hverandre, så kan vi poste resultat når vi tar OUL Justforfun
Jeg starter med bilde av min lille, hva tror dere?❤️
 

Vedlegg

  • 8E5DB3AB-9C9D-488B-A6A2-9376CB8F80DC.png
    8E5DB3AB-9C9D-488B-A6A2-9376CB8F80DC.png
    210,7 KB · Visninger: 85
Last edited:
Er det noen som har sett noe på nub teorien? Skal vi legge ut ul bilder og prøve å gjette på hverandre, så kan vi poste resultat når vi tar OUL Justforfun
Jeg starter med bilde av min lille, hva tror dere?❤️

Sniker.

Jeg tror jente ut i fra det bildet der :)
 
Jeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK :)

Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel, men jeg er jo veldig nysgjerrig og ser ikke noe galt i å gjette litt. Hva tenker dere her? Litt dårlige bilder, men.
 

Vedlegg

  • 3C369A61-D69A-49CE-A0A3-D80B139D5210.jpeg
    3C369A61-D69A-49CE-A0A3-D80B139D5210.jpeg
    38,4 KB · Visninger: 68
  • 99857D1E-BAB2-4561-AEE4-6F1F3ED28858.jpeg
    99857D1E-BAB2-4561-AEE4-6F1F3ED28858.jpeg
    32 KB · Visninger: 69
Jeg Ser ikke nub på mitt ul bilde i uke 12 (som jeg vet), men jordmor tittet på noe og gjettet jente. Tror hun brukte nub da? :)
 
Jeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK :)

Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel, men jeg er jo veldig nysgjerrig og ser ikke noe galt i å gjette litt. Hva tenker dere her? Litt dårlige bilder, men.

Spennende! Jeg synes det var veldig vanskelig å gjette noe som helst med bildet ditt dessverre
 
Spennende! Jeg synes det var veldig vanskelig å gjette noe som helst med bildet ditt dessverre
Ja, det blir spennende å se! Når har du oul?

Ja, enig, fikk liksom ingen bilder som viser noe særlig i det området, så jeg aner ikke hva jeg skal gjette engang.
 
Jeg aner ikke hvilken teori dette er. Hva ser vi etter? Men legger ved ultralydbilder. En fra slutten av uke 12 og en fra uke 14. Gjerne gjett for meg, synes jo det er spennende :Heartred
 

Vedlegg

  • Snapchat-718421277.jpg
    Snapchat-718421277.jpg
    15,9 KB · Visninger: 61
  • 20191020_141326.jpg
    20191020_141326.jpg
    19,6 KB · Visninger: 62
Jeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK :)

Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel, men jeg er jo veldig nysgjerrig og ser ikke noe galt i å gjette litt. Hva tenker dere her? Litt dårlige bilder, men.
Veldig vanskelig å se på dine bilder.. ser ikke nub’en tydelig. Men hvis jeg skal gjette vilt tror jeg gutt.
 
Er det noen som har sett noe på nub teorien? Skal vi legge ut ul bilder og prøve å gjette på hverandre, så kan vi poste resultat når vi tar OUL Justforfun
Jeg starter med bilde av min lille, hva tror dere?❤️
Tipper jente hos deg :happy:
 
Jeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK :)

Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel, men jeg er jo veldig nysgjerrig og ser ikke noe galt i å gjette litt. Hva tenker dere her? Litt dårlige bilder, men.
Jeg tipper jente på deg basert på ramzi teorien på det tidligere ultralyd bildet ditt :p så gjennom dem på fredag for å se om det stemte på di som har opplyst om kjønn :)
 
Jeg aner ikke hvilken teori dette er. Hva ser vi etter? Men legger ved ultralydbilder. En fra slutten av uke 12 og en fra uke 14. Gjerne gjett for meg, synes jo det er spennende :Heartred
Var veldig vanskelig å se på disse bildene, har du flere?
 
Ja, det blir spennende å se! Når har du oul?

Ja, enig, fikk liksom ingen bilder som viser noe særlig i det området, så jeg aner ikke hva jeg skal gjette engang.
Jeg skal på Oul 11 november. Har en gutt fra før og er så spent på om jeg får dn gutt til eller om det blir en jente
 
7B986EB3-6E5E-46FC-93F0-757DDC47EBD1.png Skjønte ikke helt det der nub greiene men her er mitt tul bilde om dere kan se noe :shy:
 
Kan dele et bilde fra ul i mitt tidligere svangerskap med sønnen min. Ref nub teorien, så var det ikke så mye tvil her :) Har ikke bra bilder fra nåværende svangerskap, men vet det er jente. Så stor forskjell:)
BA36F8EC-076B-41B0-A913-84CCBAF8ED6E.png
 
Back
Topp