Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har sett noe på nub teorien? Skal vi legge ut ul bilder og prøve å gjette på hverandre, så kan vi poste resultat når vi tar OUL Justforfun
Jeg starter med bilde av min lille, hva tror dere?
Jeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK
Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel, men jeg er jo veldig nysgjerrig og ser ikke noe galt i å gjette litt. Hva tenker dere her? Litt dårlige bilder, men.
Ja, det blir spennende å se! Når har du oul?Spennende! Jeg synes det var veldig vanskelig å gjette noe som helst med bildet ditt dessverre
Veldig vanskelig å se på dine bilder.. ser ikke nub’en tydelig. Men hvis jeg skal gjette vilt tror jeg gutt.Jeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK
Vi skal ikke vite kjønnet før fødsel, men jeg er jo veldig nysgjerrig og ser ikke noe galt i å gjette litt. Hva tenker dere her? Litt dårlige bilder, men.
Klarer ikke se noe dessverre..Jeg aner ikke hvilken teori dette er. Hva ser vi etter? Men legger ved ultralydbilder. En fra slutten av uke 12 og en fra uke 14. Gjerne gjett for meg, synes jo det er spennende
Klarer ikke se noe dessverre..
her er link til nub teorien:
https://www.madeformums.com/pregnancy/nub-theory-can-you-really-predict-your-babys-sex/
Tipper jente hos degEr det noen som har sett noe på nub teorien? Skal vi legge ut ul bilder og prøve å gjette på hverandre, så kan vi poste resultat når vi tar OUL Justforfun
Jeg starter med bilde av min lille, hva tror dere?
Jeg tipper jente på deg basert på ramzi teorien på det tidligere ultralyd bildet ditt så gjennom dem på fredag for å se om det stemte på di som har opplyst om kjønnJeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK
Har du noen flere bilder?Jeg tenker også jente utifra bildet ditt, VictoriaK
Var veldig vanskelig å se på disse bildene, har du flere?Jeg aner ikke hvilken teori dette er. Hva ser vi etter? Men legger ved ultralydbilder. En fra slutten av uke 12 og en fra uke 14. Gjerne gjett for meg, synes jo det er spennende
Jeg skal på Oul 11 november. Har en gutt fra før og er så spent på om jeg får dn gutt til eller om det blir en jenteJa, det blir spennende å se! Når har du oul?
Ja, enig, fikk liksom ingen bilder som viser noe særlig i det området, så jeg aner ikke hva jeg skal gjette engang.
Det skjønner jeg godt! Blir spennende 11. november, daJeg skal på Oul 11 november. Har en gutt fra før og er så spent på om jeg får dn gutt til eller om det blir en jente
Var veldig vanskelig å se på disse bildene, har du flere?