Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?
Fant dette her inne et sted en gang og tok vare på det. Ble usikker, gitt hehe ... Vis vedlegget 378415
Vil du poste bildet? Gøy å sammenligneJa den er god! Sånn så det ut på bildet jeg fikk i dag på UL med indikasjon på gutt.
Nye bilder fra nubben i dag, målt til 12+3. Gynekologen trodde gutt, mens en Nub Theory Facebook-gruppe og en venninne som er gynekolog ser jente på bildene og video. Hva ser dere?
Skal prøve å huske det. Skal til Martin på Jessheim neste fredag og hørt han er flink på å tippe kjønn. Dette var hovedsakelig oppfølging på grunn av dobbelt ultralydVille tippet jente, for trodde jentene sine lå flatt mens guttene sine sto opp. Vet at guttene sine kan ligge ganske flatt også, som er grunnen til at det er større feilmargin på "jente-nub" enn "gutte-nub" på den tiden.
Hos min sto nub rett opp 13+1, og vi venter gutt
Håper du oppdaterer etterhvert med fasiten
Skal prøve å huske det. Skal til Martin på Jessheim neste fredag og hørt han er flink på å tippe kjønn. Dette var hovedsakelig oppfølging på grunn av dobbelt ultralyd
Så gøy. Tusen takk. Booket han fordi jeg har hørt mye braDa får du vite riktig kjønn, han er supeflink! Gled deg!
Bilde fra ultralyd i uke 12+2. Hva gjetter dere?