Nub theory - gjettetråd :)

Har du en hvor baby ligger sidelengs? Altså hodet i profil?

Nei Desverre
Min baby liker ikke å vise seg frem :p
Bare det jeg postet, (ser det ligger feil vei er egentlig sidelengs)

Ja, du vet jo at jeg tipper jente her! Synes du hadde et bilde der det var litt tydeligere? Hvis det er mot uke 13 tror jeg jente!!!! Selvom strekene ikle ble tydeligst fordi hun ligger litt i krøll. Vis vedlegget 184706
Det er samme bildet, jeg fikk bare ett bilde :p Men jeg har zoomet inn, kanskje man så det bedre lenger ifra :p Var vel 12+2 :) Jaja, bare 26 uker+- til vi får vite det :rolleyes:

Det er samme bildet, jeg fikk bare ett bilde :p Men jeg har zoomet inn, kanskje man så det bedre lenger ifra :p Var vel 12+2 :) Jaja, bare 26 uker+- til vi får vite det :rolleyes:
Du er gæren! Gleder meg til å vite resultatet!!

dead9148ae55cfa6902103590edd2a64

Øverst er vår første, ei jente. Nederst er babyen i uke 15. Hva tror du dere? Oul på tirsdag da :)

dead9148ae55cfa6902103590edd2a64

Øverst er vår første, ei jente. Nederst er babyen i uke 15. Hva tror du dere? Oul på tirsdag da :)
Ser ingen nub! Fikk du ikke vite noe? Uke 15 er kanskje nuben borte? Tipper jente om du ikke så noen som stakk ut!! De var søsken-like de to der da❤️

Ser ingen nub! Fikk du ikke vite noe? Uke 15 er kanskje nuben borte? Tipper jente om du ikke så noen som stakk ut!! De var søsken-like de to der da❤️
Var kun en rask titt pga en blødning, så slike ting stod i bakgrunnen :/ men er ikke lenge igjen da. Og ja, vi så med en gang at de var like :)

Er det denne? :)

Vedlegg

• 1467320549110.jpg
    1467320549110.jpg
    53,8 KB · Visninger: 38
Nei jeg klarte det, synes det er gøy å se på de som er bekreftet også, så kan man se hva man skal se etter:p
Syns du det ser ut som ei jente også? :) helt 100% kan man ikke være så tidlig. Men han mente det 90 % sikkert :) ut i fra hva jeg har lest og sett av bilder, så syns jeg det ser ut som jente selv :)

Last edited:
Hun ligger litt bøyd på bilde, men den ser rett ut i forhold til guttetasser som ofte står rett opp på denne 'alderen' Hadde stolt 100% på en som har sett det live altså!

Back
Topp