Har du en hvor baby ligger sidelengs? Altså hodet i profil?Forstår ikke det greiene der jeg
Hva ser dette ut som da om det går å se i det hele tatt?Vis vedlegget 184711
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du en hvor baby ligger sidelengs? Altså hodet i profil?Forstår ikke det greiene der jeg
Hva ser dette ut som da om det går å se i det hele tatt?Vis vedlegget 184711
Har du en hvor baby ligger sidelengs? Altså hodet i profil?
Fant denne som lignet litt på din, nå er jeg forvirrethttp://www.ingender.com/forum/thread.aspx?ID=344145
Det er samme bildet, jeg fikk bare ett bildeJa, du vet jo at jeg tipper jente her! Synes du hadde et bilde der det var litt tydeligere? Hvis det er mot uke 13 tror jeg jente!!!! Selvom strekene ikle ble tydeligst fordi hun ligger litt i krøll. Vis vedlegget 184706
Jepp... Man kan scrolle nedover for å finne de som ligner. Ser at mye skjer på slutten av uke 13! Spennende altsåAh,haha! Så artigBetyr det at det var jente når det står "confirmed girl"?
Du er gæren! Gleder meg til å vite resultatet!!Det er samme bildet, jeg fikk bare ett bildeMen jeg har zoomet inn, kanskje man så det bedre lenger ifra
Var vel 12+2
Jaja, bare 26 uker+- til vi får vite det
![]()
Ser ingen nub! Fikk du ikke vite noe? Uke 15 er kanskje nuben borte? Tipper jente om du ikke så noen som stakk ut!! De var søsken-like de to der da![]()
Øverst er vår første, ei jente. Nederst er babyen i uke 15. Hva tror du dere? Oul på tirsdag da![]()
Var kun en rask titt pga en blødning, så slike ting stod i bakgrunnen :/ men er ikke lenge igjen da. Og ja, vi så med en gang at de var likeSer ingen nub! Fikk du ikke vite noe? Uke 15 er kanskje nuben borte? Tipper jente om du ikke så noen som stakk ut!! De var søsken-like de to der da![]()
![]()
Øverst er vår første, ei jente. Nederst er babyen i uke 15. Hva tror du dere? Oul på tirsdag da![]()
Kan du ikke legge ut bilde av nuben? Den var jo så tydelig!Fikk beskjed om jente i dag![]()
Da må du forklare meg litt hvilket bildet du mener hehehehe!Kan du ikke legge ut bilde av nuben? Den var jo så tydelig!![]()
Å ja! Men nå har du denTenkte på denne, tror det er nubenVis vedlegget 185111
Nei jeg klarte det, synes det er gøy å se på de som er bekreftet også, så kan man se hva man skal se etterÅ ja! Men nå har du denskal jeg legge den ut fordet?
Syns du det ser ut som ei jente også?Nei jeg klarte det, synes det er gøy å se på de som er bekreftet også, så kan man se hva man skal se etter![]()