Nub teorien!

ser ut som ei lita jente

Spurte på en facebookside som har fordypet seg i dette, og de mente også det så ut som jente, men nuben kan endre seg frem til 12+5, og dette var 12+4, så de sa jente med forbehold om at den kan fremdeles reise seg noe. Komplisert :hilarious: Blir spennende å se hva det blir om 13 dager :woot:
 
Oppdatering :joyful: en liten gutt kjem her:dummy::Heartblue
Her er UL bilde tatt fra «potty shot»
 

Vedlegg

  • 2F844CDE-0A7C-4BD5-96EC-F7932A254F2F.jpeg
    2F844CDE-0A7C-4BD5-96EC-F7932A254F2F.jpeg
    15 KB · Visninger: 66
Oii, gratulerer så mye med liten gutt! Haha, ut i fra bildet du postet tidligere veide flere av oss mot jente! :p Så der bommet vi da :bored:

var delt. Noen jenter og noen gutt. Selv syns jeg nub var i grenseland mot begge. Postet også i en sånn FB nub side. Der var det også splitta 50-50 etter lasta opp en video snutt. Håper ikke OUL er feil. Hehe for her har eg allerede handla inn garn og klær i typiske «guttefarger».... og jeg som egentlig ikke bruke det ordet. Men etter to jenter... klarer jeg ikke holde meg. Hehe!
 
Noen som kan forklare meg hva som er hva på dette bildet?:love2
 

Vedlegg

  • 3F4E1957-637C-4622-BD6B-7D284A90D9BC.jpeg
    3F4E1957-637C-4622-BD6B-7D284A90D9BC.jpeg
    32,4 KB · Visninger: 46
Jeg tenker nå jente jeg da. Syns nuben går i retning med ryggraden :)
Fikk du vite av legen hva det ble?:happy: Vanskelig å si- jeg prøve å studere mine bilder selv, men fikk ikke noen bilder jeg synes det var noe å se etter...
Tror dette er gutt❤️

Nå var vi på oul i går og så faktisk ingenting mellom beina :wacky:

Skulle ikke vite kjønnet da så jm skulle prøve å ikke vinkle inn slik at det vistes. Men så nedenfra og opp å så jaggu ikke noe tegn til gutt :hilarious: Så da har jeg en tul som sier gutt og en oul som jeg sier jente å så er det nå veldig spennende å se hva som kommer ut. Veldig glad for at vi ikke skal vite det og at det blir en spenning rundt fødselen :joyful:
 
Back
Topp